Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Western Hej! Vet någon var man mätter bredden på bomen på western sadlen ?
Svar
2
· Visningar
884
Senast: Bill
·
Western Jag känner mig helt lost. Jag som brukar ha koll på sånt här... :o Hur är det nu...om man ska tävla i Open, räcker det då med bara...
Svar
9
· Visningar
1 312
Senast: Raggartass
·
S
Western Jag undrar nu efter att ha bytt stall tre gånger under lång tid, om min häst är konstig eller om det är så att quartern och övriga...
Svar
13
· Visningar
2 198
Senast: sheerona
·
Western Min fråga var först i en annan tråd men den togs bort... Någon som kommer ihåg Mesa Hesa? (stavas det så?) Vem var det som hade den...
2
Svar
25
· Visningar
4 476
Senast: docskingcalibar
·
K
Western Varför är sverige så dåliga på att organisera och skicka iväg lag till internationella lagtävlingar? Det har varit nio AQHA youth...
2
Svar
35
· Visningar
3 514
·
M
Western Vår häst har väldigt kort rygg. Har nu en Morris & Nolan sadel med vid bom till henne som ligger bra. Skulle vilja få tag i en vettig...
2
Svar
27
· Visningar
2 759
Senast: Louica
·
Western Heh, den tråd jag trodde var en trolltråd som inte Var en trolltråd.. fick mig att börja tänka lite ang. hur vi egentligen resonerar...
Svar
18
· Visningar
1 896
Senast: Apache
·
E
Western Har precis fått hem min nya sadel och undrar hur man får den bekväm? Blöta fendrarna vet jag att jag måste göra men hur behandlar man...
Svar
16
· Visningar
1 541
·
R
Western Jaha, så sitter man här då, i sadelträsket... :crazy: Undrar vart man ska vända sig för en sadel som: Har ett "plant" säte, för...
2
Svar
36
· Visningar
3 214
·
Western ...och försöker gestalta min egen mer-åt-western-hållet framtidsbild. Eller, ja, för att ta det hela från början så sticker jag alltså...
Svar
8
· Visningar
1 072
Senast: lwt03001
·
S
Western Vart kan man hitta alla kommande tävlingar ?
Svar
2
· Visningar
823
Senast: kicki13
·
Western Har nu varit lycklig ägare till Tibbe i 6 veckor, visst då det är så kort tid så kan det inte har hänt så jätte mycket men ser ni någon...
Svar
16
· Visningar
1 296
Senast: Messy
·
V
Western Hur går det ihop? Ni som har erfarenhet får gärna dela med er... Själv har jag aldrig ridit i väst efterom det inte fanns när jag...
Svar
12
· Visningar
1 307
Senast: maja_70
·
M
Western Jag har planer på att åka dit som publik och vill då se cutting. Stämmer det att det börjar kl 18.30? Nån som vet hur många som är anmälda?
Svar
11
· Visningar
1 469
·
M
Western Hallojsan alla! Har hittat ett stångbett som jag vill ha till min häst. Har också läst i WRAS regelbok.... Men jag är inte så haj...
Svar
4
· Visningar
1 615
Senast: hovizz
·
C
Western Fråga 1. Får en amatörryttare som annars tävlar AQHA-klasser (blev det rätt nu?, alltså äger en quarter och tävlar enstaka gång per år)...
Svar
6
· Visningar
919
Senast: attempt
·
Western Någon som har något tips på vart man kan hitta det? Känns som att det blir lite trångt med de vanliga modellerna, en w-sadel tar ju bra...
Svar
1
· Visningar
903
Senast: Anneli
·
F
Western Skulle va kul om ni la in bilder på er när ni rider (western) :D
5 6 7
Svar
132
· Visningar
14 391
Senast: Thornbird
·
Western Hej! Hur gör man galoppombyten inom western? Gör man det överhuvudtaget? Det måste man väl? :angel: Sen vill jag även ha tips om...
Svar
18
· Visningar
1 639
Senast: Anneli
·
Western Ja, nu är det snart dax för Bökeberg Challenge..... Vilka ska dit och tävla?? :bump: Själv är jag inte redo för tävling så jag ska...
Svar
8
· Visningar
1 222
Senast: Peppan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025