Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Eftersom jag inte hittade någon skjorta när jag var på det stora köpcentret så köpte jag lite tyg. Först tyckte jag det skulle bli...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 586
Senast: MittNyaJag
·
Western Jag hittar inte riktigt något bett som fungerar bra bland de engelska, kanske finns det något i westernvärlden? När jag rider...
Svar
19
· Visningar
1 644
Senast: lillaida
·
Western Jag märkte att jag visst inte är ensam om att tycka det är svårt att hitta på ett namn till sin fölis... Nån som vill hjälpa mig...
Svar
15
· Visningar
1 553
Senast: gutenviks
·
S
Western Har läst TR från pärm till pärm och även läst på lite extra på vissa områden, men trots det gjorde jag klumpiga nybörjar missar på...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 566
Senast: Lenita
·
Western Nån mer som längtar?Vet att det känns som att det är väldigt långt dit...Men den som väntar på något gott...:banana:
7 8 9
Svar
174
· Visningar
13 747
Senast: maja_70
·
S
Western Hej Jag har som liten lärt mig att stå i fältsits, både på ridskolan och hemma och vi har alltid haft allroundhästar med allround...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 731
Senast: Bewildered
·
W
Western ... att man inte längre ska ha prisutdelningar på w-tävlingar? Jag var och tittade på Spring Break i helgen och fy fan vilken tråkig...
Svar
18
· Visningar
1 919
Senast: Lela
·
M
Western Hej, är det någon som vet var man kan prova att rida western i skåne?
Svar
4
· Visningar
1 419
F
Western Jag skall börja med att klargöra att jag inte vet något alls om westernridning, utan jag rider distans. Frågan jag har är om det finns...
Svar
12
· Visningar
1 557
Senast: Sasse_
·
Western Ska på Bökeberg challenge och håller på att kolla upp vandrarhem o liknande. men det verkar inte finns ngt i Svedala, vilka orter i...
Svar
4
· Visningar
1 277
Senast: sasucatu
·
J
Western Detta måste nog vara det svåraste jag gjort i mitt liv, att lämna min älskade tävlings och träningskamrat sen flera år för att hitta en...
Svar
15
· Visningar
1 512
Senast: docskingcalibar
·
Western Vad kan man tvätta en westerngrimma med för nått? :bump::bump:
Svar
10
· Visningar
1 289
Senast: Torun
·
Western Letar sadel till pållen min, så gjorde mallar efter hans rygg och sickade om till en sadel ägare, h*n glömde fotografera med...
2
Svar
23
· Visningar
1 992
Senast: urkella
·
T
Western När jag köpte mitt sto frågade uppfödaren/säljaren om jag ville byta namn på henne, eftersom hon inte var färdigregistrerad än så fanns...
Svar
16
· Visningar
1 628
Senast: Sidekick
·
Western Vilken färg på utrustningen tror min lilla pålle är snyggast i ? Han är chestnut eller sorrel. Har precis beställt en bosal lite...
Svar
7
· Visningar
1 136
Senast: Linnzan
·
M
Western Jag måste bara tala om vilket helgerån jag håller på med just nu. Jag sågar av hornet på vår westernsadel! Måste vila armarna lite, det...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 528
Senast: Zab
·
Western Jag och mamma åkte till ridhuset med vårat 4åriga quartersto idag och tränade lite. Det är ingen lätt dam det här, någon kanske har...
Svar
17
· Visningar
2 171
Senast: TCJ
·
K
Western Har man inte råd att köpa en Am hästras ex quarter ska man hålla på med någon annan ridgren eller skogsridning. Varför förlöjliga...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
10 706
Senast: Hovdam
·
Western Hej allihopa :) Vi ska renovera våran sadelkammare och jag vill ju såklart att den ska bli sååå snygg! Jag är inte westernmänniska...
Svar
5
· Visningar
3 479
Senast: lillaida
·
Western Fick precis hem mina chaps, men fransarna är ju jättestela och fula:crazy::D Hur får man dom sådär mjuka slappa och hängiga och...
2
Svar
20
· Visningar
3 122
Senast: Lenita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka