Tävlings frågor?

Sv: Tävlings frågor? svar

Thina!
(Nice to hear from you :) )

Det du söker dispens för, med tanke på ditt 'handikapp', lär nog inte stöta på större bekymmer.
Såna friska själar som dig vill vi se fler av!

/Mike

Sv: Tävlings frågor?

Hoppas du tänkt dig till värmelandet och tävla då..... ;)
Hör av dig i så fall... :D

Hej hej...
Snackar man om att ha sjukdomar :)
Här kommer min radda :)
Astma
Diabetes
Cystisk Fibros
Levertransplanterad
Magsår...
mm mm mm
Kul va?
Jag får i alla fall tävla så mycket jag vill :)

/Emmi

japps det är ändrat i D-klass, men ringer man och frågar dommaren snällt några dagar innan så kan man få vara med med en engelsk iallafall. det fick jag i somras innan jag skaffat egen :)

Jag anmäldes per telefon eftersom jag kände tävlingsledaren, hon var osäker på frågan om engelsk sadel i D-klass då, förra året och tyckte det var klart jag skulle vara med! Men sen när frågetecknen utreddes fick jag lov att ta tillbaka min anmälan pga. att jag bara hade engelsk sadel!!!

Så den lilla erfarenheten jag har är att har man engelsk sadel endast så kommer man vara hänvisad till E-klass framöver (vissa undantag kunde beviljas under 2007 som var ett "övergångsår", men inte för min del då dock! ;) ).

sitter o tittar i den något knäppa medlemstidningen ni har(KAN det bero på redaktören tro?:) ) o kommer nog att delta i ngn tävling om gud vill o kroppen kan uppföra sig anständigt.
Det är ju bara tre timmars resa eller så.

Sv: Tävlings frågor? svar

Hmm,kanske inet det ,Mike..
Har just insett att jag får skicka in medicinlista på 7 sidor o dessutom föröska förklara -varför-jag vil rid apå stång med båda händerna(o därmed försöka förklara de tygelhjälper jag ger som ersättning för sidförande skäkel tex o så trasslar man bara in sig)och allt annat smått som jag måste ha för att kunan rida.

Men jag har köpt en Westernsadel i vart fall..O lovar o svär-jag sätter inte min lilla eleganta rumpa i något annat mer!

sitter o tittar i den något knäppa medlemstidningen ni har(KAN det bero på redaktören tro?:) ) o kommer nog att delta i ngn tävling om gud vill o kroppen kan uppföra sig anständigt.
Det är ju bara tre timmars resa eller så.

Knäppa!!! :eek:
Nänä, det beror verkligen inte på redaktören..... :angel:
Vore sketakul om du kunde komma upp till oss... :D

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 428
Senast: hhere
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
5 191
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Mitt i en utredning med sonen. Skolan fungerar inte alls. Han är där och han ”sköter” sig, men det blir ingenting gjort. Läste just...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 095
Senast: Araminta
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 640
Senast: Hedinn
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka