Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Western Hej. Hittade ingen tråd om detta, så jag hoppas att det är okej om jag slänger in en. Ni här på forumet som ridit in unghästar. Vill...
Svar
2
· Visningar
925
Senast: Foxen
·
Western Är det någon som vet var man kan få tag i sådana läderremmar som man knyter fast tyglarna i bettet med. :confused: Själva slobben...
Svar
15
· Visningar
2 351
Senast: gutenviks
·
Western Jag bor i en liten by väldigt norrut i Sverige. Jag har, sedan tre år tillbaka, en kallblodstravare. När jag först köpte häst ville jag...
2
Svar
33
· Visningar
2 695
Senast: Grålly
·
Western Jag efterlyser någon som rider western i Lidköpings-trakten? Jag känner mig väldigt ensam där, och skulle gärna vilja ha någon...
Svar
2
· Visningar
999
Senast: lillaida
·
Western .. Min blivande pärla, och Allies nya 'brorsa'! Han är född iår, efter Pine Interest och undan Absolute Impulse -Hot Impulse! Odöpt...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 416
Senast: Fan of Bill
·
D
Western pratade lite med en jätteduktig westerntränare som tävlar upp i nationell nivå för ett tag sedan, han sa att man inte behöver licens för...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: SKOGSRÅA
·
F
Western Jag är nybörjare på Western och vill gärna ut och tävla. Det har slagit mig att det är otroligt få tävlingar i Western. Jag...
Svar
9
· Visningar
1 317
Senast: lillamyggan
·
R
Western Jag skulle registrera min häst där. Skickade iväg ett kuvert med pengar och trodde att allt var lugnt. Men nu får jag påminnelser så det...
2
Svar
31
· Visningar
2 711
Senast: ronjabus
·
Western ..Det bli bestämt! Jag vågar inte säga till mig själv att jag har bestämt mig för något.. Men idag måste jag, för papprena ska skickas...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 953
Senast: Thornbird
·
R
Western Vilka är ni som rider western på era cobbar? Hur är de? Storlek?
Svar
4
· Visningar
1 443
Senast: hovizz
·
M
Western Halloj! Ska inreda mitt "hästrum" i källaren där jag förvarar kläder och diverse prylar till hästen. Stilen ska ju då gå i...
2
Svar
28
· Visningar
12 562
Western Vad kan man fästa runt hornet för att skydda det vid arbete med rep, tex vid roping, ranch trail osv?
Svar
3
· Visningar
835
Senast: Nethril
·
Western Min häst har lekt med sin hagkompis och han har fått lite fina sår/ärr efter det. Så nu har han en del bruna fläckar på kroppen:crazy...
Svar
3
· Visningar
1 046
Senast: Sidekick
·
T
Western Hejsan! Är det någon som vet någon bra westerntränare i stockholmsområdet? Jag har tidigare bara ridit på ridskola samt lite privat...
Svar
2
· Visningar
984
Senast: Seabaz
·
Western Varför tillverkas alla westernsadlar för folk som är 2 meter långa? Jag avskyr när stiglädrerflärpen sitter framför foten eftersom den...
2
Svar
38
· Visningar
6 675
·
Western Nu vill jag se bilder på era unghästar, från när de var föl, 1 år, 2 år osv., så vi får se utvecklingen. Helst så lika bilder som...
Svar
15
· Visningar
1 958
Senast: Fia_90
·
Western Alazzi utmanar Bukes westernryttare på en tävling! Vi väljer ett gemensamt mönster i Reining eller western Riding, filmar oss och sen...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
7 223
Senast: Tender
·
Western Hur står/går man med hästen i en 360 graders vänstersväng? Eller ja, vända runt 360 grader åt vänster. ån som har något filmklipp...
Svar
7
· Visningar
1 040
Senast: Tender
·
S
Western Är det klart nu? Har letat och letat efter nån info men inte hittat, är beslutet klubbat eller vad? 21 april var väl slut datum?:confused:
Svar
11
· Visningar
1 739
·
G
Western Vilka ska till nyköpng den 10-11maj? Klasser?:idea:
Svar
1
· Visningar
859