Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Western Jag vill se alla fölungar födda i år! Finns det något bättre än en Appis fölunge? Lika spännande varje år. Man vet aldrig vad man...
Svar
6
· Visningar
1 321
Senast: melsappaloosas
·
Western Hej! :) Hade faktiskt precis tänkt skriva en lika dan tråd som den andra där, men hon han före. :p Jag undrar om det finns några som...
2
Svar
35
· Visningar
3 514
Senast: B070715
·
A
Western jaha, VAR VAR NI? jag var där, och minst två bukisar till såg jag, men ni andra då. Ligger ni bara ute i solen eller????
2
Svar
22
· Visningar
2 018
Senast: eternalsunshine
·
S
Western kan inte komma på vad det heter då hjälp mig och vart kan man hitta sånna ? Tygel går ihop vid händerna sen hänger det bara en flörp ner...
Svar
4
· Visningar
1 107
·
Western Tycker att jag läst någonstans att det skulle göras nån lista på de aktualiserade westerntränarna.... Men jag hittar inget om det...
Svar
19
· Visningar
2 550
Senast: Linnzan
·
D
Western Jag har hört att man kan tävla western b-c ponny även om man är äldre än 13. år. Kan jag tävla en b-ponny på ca 120 cm i western? Jag...
Svar
4
· Visningar
1 082
Senast: Linnzan
·
C
Western Hej! Jag ska köpa en westensadel och tänkte kolla lite mer er vad ni anser om att man bara har filt under sadlen eller om man måste ha...
Svar
11
· Visningar
1 690
·
Western Var får man tag i briddless?Har någon en bild att visa ?
Svar
14
· Visningar
1 265
Senast: Anneli
·
Western Finns det någon "katalog" över quarterhingstar som är verksamma i avel på nätet? Har ni tips på nån annan sida där man kan se och läsa...
2
Svar
23
· Visningar
3 928
Senast: Dwight
·
S
Western Hur lär man hästen slidestop? Har en fd. travnordis och är själv lite westernintresserad :d skulle vara kul att veta.
2 3
Svar
47
· Visningar
6 173
Senast: Paxinarion
·
M
Western Ni har väl inte glömt att det är D- tävling på high chaparral den 24 Maj. Proppen finns på www.hcwr.se
Svar
1
· Visningar
986
Senast: attempt
·
S
Western Hur knyter ni fast grimmskaftet när ni rider med repgrimma, så att de blir som en hel tygel ?
Svar
2
· Visningar
848
Senast: leia
·
Western Tyvärr blev SWR's tävling (som skulle vart den 27 på grevagården) inställd, så jag laddar om inför D-tävlingen som Wrsb håller den 1 maj...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 448
Senast: lakrits
·
T
Western Ewr 10 maj . D-tävling Är det några här som ska dit och tävla ?
Svar
11
· Visningar
1 160
Senast: Paxinarion
·
H
Western hej!! Undrar bara om någon som varit på Bökeberg challenge har lust att delge lite om tävlingen!!
2
Svar
22
· Visningar
2 632
Senast: monke
·
V
Western ...som ska/har börjat rida. Lär ni dom rida western från början? Eller får dom börja i engelsk stil? Min dotter ska börja så smått nu...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
7 817
Senast: docskingcalibar
·
L
Western Hejsan!! Jag har köpt en westernsadel efter att min häst ändrat sig och inte kan ha min engelska sadel. Har tänkt köpa en westernsadel...
Svar
14
· Visningar
2 213
Senast: wrangler
·
T
Western jag ska rida en western riding klass mönster 11 och en pleasure klass snart på en tävling. men min häst har lite svårt att ta vänster...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: Sidekick
·
V
Western Hur ska jag börja nu? Jo, såhär ligger det till: Jag är på gång att köpa en till häst, jag har redan en häst men då min sambo också...
Svar
5
· Visningar
1 117
Senast: Fakur
·
M
Western Är det någon som vet om man måste ha grimskaft med kedja när man tävlar i Showmanship at halter på WRAS tävling. Hur får man fästa...
2
Svar
33
· Visningar
2 974

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka