Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Som rubriken säger, hur får man sin nya lasso bra att hantera? Köpte en på Chappen i fjol, ny, och tänkte nu försöka börja träna...
Svar
8
· Visningar
1 139
Senast: Texaz
·
Western Nu är det bestämt På fredag hämtar jag hem William, han ska vet besiktigas i morgon :banana: Längtar :love::love::love: Ska bli så...
Svar
7
· Visningar
845
Senast: ishmanda
·
R
Western Vilka skall tävla på någon av tävlingarna?? :laugh: Den 17 hade jag tänkt komma förbi och plåta lite och den 25 tänkte jag komma...
2
Svar
31
· Visningar
2 305
Senast: attempt
·
P
Western Hur gick det för er? Vad tyckte ni om arrangemanget, domarna, motståndet och tävlingen i övrigt? Själv tyckte jag det var skoj att...
Svar
12
· Visningar
1 265
Senast: Linda_77
·
P
Western Hi alla. Gå in på vår hemsida, där kan ni finna proppen. Det är både c och d tävling.
Svar
3
· Visningar
836
Senast: Paxinarion
·
L
Western Är det någon som har Boj Magnum???? Hur bra står hästarna i den??? Hur ser bodelen ut?? Har bara hittat 1 bild på bodel. Vad har ni för...
Svar
5
· Visningar
3 188
Senast: Chex
·
H
Western Hej!! undrar vilka som ska till Qpchallange på Grevagården 23-25/5. Det blir min och min pålles första tävling tillsammans och det...
2
Svar
36
· Visningar
3 454
Senast: Peppan
·
Western Ja, vore inte de en bra idé för oss aktiva tävlingsryttare? Att samla de domare vi känner till/har ridit för och hur de dömer? Om det...
2
Svar
23
· Visningar
2 217
Senast: Luxus
·
Western Jag kan inte kolla, någon som har lust att kolla status på namnet "Buenos Doc Starlight"? Sitter och brainstormar lite... Övriga...
Svar
5
· Visningar
968
Senast: Mustang
·
Western Går det att söka upp? Aqha går ju, men vart kan man tänkas leta? Hitar inte på hemsidan. :(
Svar
4
· Visningar
888
·
Western Nu är det så att jag söker en pleasure/horsemanship slinky men jag hittar ingen under 1500:- & det känns lite mkt för att betala för en...
Svar
3
· Visningar
891
Western Hola, Precis som det låter... Hur bor ni? Lägenhet, villa, gård? Eget stall? Westernställe? Vad tycker ni är bra? Eller dåligt? Vad...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 766
Senast: Luxus
·
K
Western svärsonen har en travhäst, normalstor. däremot har svärsonen ett jättestort arsel. :angel: behöver nu sadelförslag. Har även frågat...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
12 137
Senast: sizodeso
·
Western Jagar nu febrilt hingst till mitt fullblodssto..... Vill ha en hingst med cowsense, då jag skulle vilja pyssla med boskap i...
2
Svar
31
· Visningar
3 303
·
Western Det här med att hitta en lämplig hingst var inte lätt:confused: Jag har ett Quartersto e. Little Jacki Favor u.Skip Cutters Chex ue...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 639
Senast: _smiles
·
A
Western eran westernutrustning? Vi letar efter ett bett men hittar inget... Det är rakt, rätt så tunt, oledat med "skänklar" som tyglarna går...
Svar
3
· Visningar
852
Senast: sandrabjelkelov
·
A
Western Hej allihopa! Jag har fått den enormt stora äran att få rida ett Tinker-sto, som är inriden i western-"style". Jag har NOLL KOLL på...
Svar
5
· Visningar
1 972
Senast: Malyyn
·
R
Western Har ni skickat in dna-test på stoet, eller blodtypat eller vad det heter? När gjorde de ni det? (Under dräktigheten eller då fölet...
Svar
7
· Visningar
1 206
Senast: ronjabus
·
R
Western någon som vet vart man kan hitta propp startlista pogram , till helgens tävlingar på grevagården? vilken klubb är det som arangerar ...
Svar
4
· Visningar
987
Senast: ronjabus
·
A
Western Som jag förstått får man inte göra reklam för instruktörer eller utbildningar här? Dock behöver jag tips på vart jag kan finna...
Svar
1
· Visningar
759

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Tillbaka