Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Det där med att hitta "rätt" häst - hur sjutton gör man egentligen...? Mina tidigare och min nuvarande bara fanns där i min väg plötslig...
Svar
18
· Visningar
1 549
Senast: ullis25
·
K
Western Hej ! Hur mätar man höjen på hornet? Ska nämligen köpa en sadel till min häst han har ganska stor manke.
Svar
12
· Visningar
1 125
Senast: Chex
·
Western Ja, nu vill jag veta.. vilka startar i Värmlandscupen i år då? hmmm några från forumet kanske? :devil: Själv ska jag vara med. Förra...
Svar
6
· Visningar
840
Senast: Chex
·
Western Jag har funderat lite över tankegången inom western, verkar vara väldigt "fint" att skicka hästen till tränare för inridning/utbildning...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 301
Senast: Kickis
·
Western hej vad ska man tänka på om man som ryttare (engelsk) ska rida en westernhäst? man rider väl inte lätt i en westernsadel? hur fattar...
Svar
4
· Visningar
1 582
Senast: SaraM
·
S
Western Finns det westernstänger som är mindre än 11,5 cm? Var i så fall?
2
Svar
28
· Visningar
2 582
Senast: hanoirocks
·
Western Hej alla! Är det någon som har ett tips på en bra westerntränare i Sthlm, helst södra sidan som kan åka ut för privatlektioner? Jag...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: peggan
·
Western Har ingen film på mig o min häst, men tränaren säger att det är denna gångart vi rider ibland. Jag undrar hur ni westernryttare ser på...
Svar
10
· Visningar
1 395
Senast: cristobal
·
Western Hallojsan alla westernkunniga! Jag har en shirekille som jag funderar på att skaffa en bladsadel åt - för alla långa skogsturer etc...
Svar
16
· Visningar
1 538
Senast: Bill
·
Western Var och tittade på ny häst i onsdags och föll pladask. Vill nu visa upp honom här. Köp är dock inte klart än då min Ängel inte fått...
Svar
17
· Visningar
1 333
Senast: Linnzan
·
Western Jag frågar a sambons vägnar. Vi ska på bröllop i sommar i Lund och killarna planerar som bäst svensexan. Det ska vara western tema och...
Svar
2
· Visningar
1 660
Senast: Ramona
·
Western Hur bär man sig åt för att bli startberättigad i SM i Pole Bending och Barrel Race? Jag hittar på sin höjd tre tävlingar som fungerar...
Svar
14
· Visningar
1 182
Senast: Otoes Badger Bee
·
R
Western Tjenare! Red för några dagar sedan min häst(6år på måndag) utan träns, och det gick såååå mycket bättre än med träns! Så idag var jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 515
Senast: malumbub
·
Western Före: Efter: Före: Efter: ni kommer säkert ihåg mitt egendesignade träns+brösta. Nu har jag förfinat de lite mer, blev...
Svar
7
· Visningar
1 119
Senast: Cita
·
I
Western Vart hittar man färdiga ropinghästar till salu? Om man inte vill köpa en färdig ropinghäst vad ska man köpa för häst då, en utbildad...
Svar
15
· Visningar
1 346
Senast: Solsidan
·
Western Vi provade för första gången westernsadeln på ett varmblod och vi sadlade skapligt tyckte vi men efter ridturen hade sadeln kanat bak en...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 710
Senast: ainavi
·
M
Western Vi har tre hästar i stallet, två till döttrarna och en till mig. Med heltidsarbete känns det ibland övermäktigt att hinna med hästarnas...
Svar
9
· Visningar
1 289
Senast: joopr
·
K
Western Vill se bilder på era favoriter!
3 4 5
Svar
85
· Visningar
12 495
Senast: docskingcalibar
·
D
Western Tänkte på alla olika nyanser en buckskin kan ha. Och förändringen från fölfärgen till den vuxna. Visa era hästar. I alla åldrar och...
Svar
10
· Visningar
1 807
Senast: LaLu
·
Western ... får inhandla en SVENSK quarter(*host*nordsvensk*host*) Vad tycks om mitt nya offer? Lite linedanceskills har han visat upp...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 974
Senast: Bill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka