Den som inte råd med quarter har...

Sv: Den som inte råd med quarter har...

han kommer bli riktigt jäkla grann den där!

jag har själv tagit hand om ett vanvårdsfall men det slutade tyvärr inte så bra. han fick leva hos mig nästan tre år innan jag fick ta bort honom p.g.a sviterna från hans "gamla liv". han fick iaf känna på hur det är att leva som en riktig häst och ha ett par fina år.

hoppas verkligen det går bra för dig och den vackra herren

... får inhandla en SVENSK quarter(*host*nordsvensk*host*)

......och jag har en "Alpen"quarter ;).

Din häst kommer nog bli riktigt fin sedan när den har fått lite god omvårdnad och omsorg.
Lycka till och jag hoppas du uppdaterar oss med nya bilder framöver.

Åh Bill, du kommer älska mitt nya western-ämne....:)

Vad tror du hon är för ras? :D

40784_1210196413.jpg

Hon var också tunn när jag fick hem henne (bilden är från första kvällen hos mig), men nu börjar hon se ut som det hon är :)

Till TS: Väldigt vacker häst! Kan han vara så fin efter det han varit med om så kommer han se kanon ut när han fått äta upp sig och blivit ordentligt omskött!

Jag anar en jätte snygg och charmig liten nordis där bakom alla päls och man :love:

Åh Bill, du kommer älska mitt nya western-ämne....:)

Vad tror du hon är för ras? :D

40784_1210196413.jpg

Hon var också tunn när jag fick hem henne (bilden är från första kvällen hos mig), men nu börjar hon se ut som det hon är :)

Till TS: Väldigt vacker häst! Kan han vara så fin efter det han varit med om så kommer han se kanon ut när han fått äta upp sig och blivit ordentligt omskött!
Inte enkelt att avgöra ras när bilden inte visas!:D Chansar på en bruksnordis eller ardenner osett. Ebbor brukar väl skaffa såna? :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka