Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Jag har ju som sagt lite problem med tänderna på min unghäst :( Tandläkaren är beräknad att komma om ca 1 mån. Funderade på att köpa...
Svar
3
· Visningar
1 552
Senast: r_freddy
·
S
Western Hej! Jag håller inte på med western utan det är mest hoppning och dressyr, men jag tycker om tänkandet i westernridningen och att...
Svar
2
· Visningar
934
Senast: cowsense
·
Western http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2615281.ab Ja vad säger man....:D, är han inte helt suverän??? Visste väl att det kan...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: BeastieBabe
·
Western Nu vill jag ha hjälp av er. Det är snart 6 år sedan jag hade unghäst och jag kommer inte ihåg hur jag planerade utbildningen. Jag...
Svar
9
· Visningar
1 208
Senast: Ginne
·
I
Western Vilken bredd och längd ska jag köpa på tyglarna? Jag har aldrig köpt tyglar så jag har ingen aning om vilka jag ska köpa, jag har iaf...
Svar
1
· Visningar
754
Senast: _Eva_
·
P
Western Tittar in en stund här på western för att se om ni kan hjälpa mig :idea:. Var kan jag få tag på "skruvfästen", eller vad det nu heter...
Svar
14
· Visningar
1 361
Senast: Luxus
·
Western Borde inte westernforumet ligga under "ridning" istället för under "tävlingsgrenar"... Western är ju en ridstil och det ingår MASSOR...
Svar
11
· Visningar
1 085
Senast: gern
·
T
Western Behöver hjälp med att förstå vad jag gör för fel . Jag har registerat mitt föl online på apha med foto och allt . Det jag inte...
Svar
9
· Visningar
1 086
Senast: theresebl
·
Western Jag söker reining-inriktade paint-hingstar som är homozygota för svart och overo/tobiano, vilket land som helst. Förslag?
Svar
17
· Visningar
3 090
Senast: Nethril
·
Western Jaha...........någon som ska till Summer Showen på Greva till helgen? Tävla vs. publik?
Svar
2
· Visningar
760
Senast: attempt
·
A
Western Jag är som sagt ny inom westernridning. Vill lära mig mer, skulle vilja se en riktig tävling inom westernridning, helst i närheten av...
Svar
3
· Visningar
826
Senast: cowsense
·
Western Ja, min skitgris har fått för sig att det är roligt att byta galopp lite när det passar honom. På rakt spår, på böjt spår, ibland fram...
Svar
12
· Visningar
1 661
Senast: Kleman
·
Western vad änvänds dessa till? känns som att de används till något jag inte vill veta av, emn nu vet jag inte, utan jag undrar? nån som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 905
Senast: _Eva_
·
Western Har kört fast precis o kan inte komma på namn till några av mina fölungar. Har sett att det är flera här som ger massor av bra...
2
Svar
30
· Visningar
3 325
Senast: Linnzan
·
A
Western från klassisk engelsk ridstil till western. Jag har fastnat för denna underbara "ridstil" och vill nu ha all hjälp jag kan få. Tips om...
Svar
3
· Visningar
1 229
Senast: Anneli
·
Western Hej jag behöver hjälp med att få reda på vad som en full qurterhorse storlek är i vanlig sadel typ griffin allround jämföreslevis. Och...
Svar
2
· Visningar
1 323
Senast: bottorp
·
S
Western Som jag förstått det så är väl principen inom western och sidvärtes rörelser att "öppna en dörr och stäng den andra"? (ex. sidepass...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 003
Senast: bigganl
·
T
Western hejsan! jag har en kompis som ska köpa en wetern häst. Min kompis har aldrig tidigare ridit western fören hon prov red den här hästen...
2
Svar
38
· Visningar
3 648
Senast: Luxus
·
Western Hur blir det rent praktiskt? Tex hästpasset? Har man två? Eller får man bestämma sig vilken ras som skall stå i passet och gilla...
Svar
9
· Visningar
1 212
Senast: Thornbird
·
J
Western Nån som har provat sådana?? Ska beställa nya boots från USA och har läst på flera olika försäljningssidor att dom rekommenderar boot...
Svar
3
· Visningar
986
Senast: JHANA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka