Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Haloj! har precis köpt min första westernsadel samtidigt som jag köpt ny häst så nu vill jag gärna höra mig för hur ni ser om sadeln...
Svar
1
· Visningar
902
Senast: Liten
·
D
Western Satt och letade på nätet efter quarterhingst. Känner att det skulle underlätta om men visste vilka som tar emot andra raser än Quarter...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 617
Senast: arizona
·
R
Western har börjat intressera mig för western ridning reining och trail.. kan någon hjälpa mig med avstånden mellan bommar i trail :trav...
Svar
7
· Visningar
1 257
Senast: ringen
·
E
Western som rubriken lyder, en nybörjare (jag) vill börja rida western. En ridskola i stockholm, ridit galopp, skogsmulle, hopp mm. Men vill...
Svar
1
· Visningar
1 556
Senast: _Eva_
·
L
Western Hej! Jag är en tjej som har en ny häst som är inlärd westernridning. Och jag har ingen anning om hur jag ska göra för jag har aldrig...
Svar
2
· Visningar
844
Senast: Speedway
·
Western Det är väl ett gäng här inne som ska ha föl i år va? ;) föltråden förra våren var ju helt underbar så jag startar en ny! Berätta vad...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
32 469
Senast: Nethril
·
Western Äntligen är det klart att även WRAS egna medlemmar får tävla E-klass så länge man inte tagit poäng i aktuell gren!:banana: Efter...
Svar
7
· Visningar
1 138
Senast: Thornbird
·
Western Min arab har sådan himla kort trav. Det gör ju att det blir väldigt stötigt. Man studsar nästar ur sadeln. :mad: Hur ska jag göra för...
Svar
6
· Visningar
1 175
Senast: arizona
·
Western ..Och har en röv som heter duga:angel: Och han har ju lite att brås på, om man tittar på mamma.. Bara det inte blir föör mycket...
Svar
13
· Visningar
1 178
Senast: Thornbird
·
Western Har köpt en arabvalack. När jag provred honom hade de en kanonskön westernsadel på honom och jag har letat som bara den efter en likadan...
Svar
13
· Visningar
1 800
Senast: acj
·
Western Hej vem var på quarterhästens dag? Jag såg att de var flera ställen runt om som hade de söndag den 16juni. Jag var på ett ställe...
Svar
3
· Visningar
992
Senast: Gordon
·
V
Western Har hört ryktesvägen att Hjo-Ko är inställt, är det någon annan som möjligtvis har hört detta. Mest lite för planering om man skall åka...
2
Svar
25
· Visningar
2 275
Senast: Raggartass
·
Western Ny utrustning ska inhandlas då det mesta börjar bli för litet :crazy: Funderade på det där med engelsk sadel i hunter. Måste den...
Svar
12
· Visningar
1 314
Senast: gutenviks
·
R
Western Jag vill se avkommor efter en viss hingst på AQHA`s sida. Måste man betala för det? Eller ska det ingå i medlemskapet? (Jag är medlem)
Svar
2
· Visningar
956
Senast: kenneth
·
Western Måste bara få skryta lite om min lille Wille :love::love: Fick plats på en trail/miljö träning då min kompis häst inte var ok i...
Svar
4
· Visningar
996
Senast: Tender
·
Western Hallå! Börjat tävlat lite lätt på stång och har bara haft mitt lättare stång och nu så är jag ute efter ett showstång , ca 11.5 i...
Svar
5
· Visningar
810
Senast: LaQuent
·
Western Jag rider en hel del endags-turer och längre ritter, samt rider distansritt med mitt sto. Det funkade inte speciellt bra att packa på...
Svar
13
· Visningar
2 006
Senast: Liten
·
Western Hur höga är era 06-or just nu och hur stora räknar ni med att dom ska bli? Min är ca 137 cm, föräldrarna är 154 resp 156 cm.
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 537
Senast: gerd
·
Western "provapå klass är ämnad för de ekipage som vill prova att tävla westernridning och ej är medlemar i en till WRAS ansluten klubb" Så...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 803
Senast: Lenita
·
Western Ibland surfar jag på Halterhästar och man får ju se det ena monstret efter det andra ;) Jag undrar, rids dessa hästar också? Eller...
Svar
8
· Visningar
1 404
Senast: wrangler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka