Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Ja, här kommer lite bilder från gårdagen på mig och min "Alpenquarter". Hitills har vi gjort allt arbete själva men vi är på G att...
Svar
13
· Visningar
1 928
Senast: lakrits
·
T
Western Idag tävlade jag för tredje gången, och det var årets första tävling. Jag var inte riktigt säker på om jag skulle åka, jag har ju alltid...
Svar
16
· Visningar
1 307
Senast: Tender
·
R
Western någon som vet vart man kan hitta resultat listor från em reining:idea::idea:
Svar
5
· Visningar
1 599
Senast: Apache
·
Western Hej allihop! Nu är jag tillbaks, till och från iaf... Datorn på arbetsplatsen funkar så länge, för det viktigaste.. Men jag har lite...
Svar
9
· Visningar
1 404
Western Jag har blivit lite nyfiken på western ridning och skulle gärna vilja "pröva på" och se om det kanske är något för mig. Men vart vänder...
Svar
6
· Visningar
1 373
Western Har suttit och tittat lite på denna tävling på datorn. Himla smidigt :) http://www.turnierstream.de/ Bavarian summer show. Starlistor...
Svar
14
· Visningar
1 050
·
Western Jag skulle vilja se bilder på era prisrosetter och ev. andra priser. Har sett att det funnits på de andra forumen och eftersom...
2
Svar
25
· Visningar
2 862
Senast: Beatrize
·
E
Western Nu är det ej sadlens vara eller icke vara jag är ute efter, utan endast vart den finns att köpa.. Jag har inte lyckats hitta någon...
Svar
18
· Visningar
4 319
·
L
Western Är det någon härifrån som ska dit?
6 7 8
Svar
142
· Visningar
10 072
Senast: Luxus
·
Western I höstas trodde jag inte att jag skulle kunna rida den här hästen på denna nivån mer. Men det har vänt...
Svar
18
· Visningar
1 750
Senast: chickan
·
Western Hur rider ni unghästarna i trav? Sitter ni ner i traven eller rider ni lätt? Jag har hört både och. Vilket tycker ni är bäst? Jag menar...
2
Svar
28
· Visningar
2 683
Senast: Ginne
·
Western Har för mig att jag har sett showchaps i mocka-imitation nån stans..?:confused: Tips? PM:a gärna!
Svar
19
· Visningar
1 899
Senast: Texaz
·
Western Den 4 juli var det "An American Day At The Races" nere på Jägersro. Mellan loppen presenterade de ett par amerikanska hästraser. Tänkte...
Svar
19
· Visningar
1 689
Senast: alazzi
·
Western Nån som har en sådan eller vet något om dem? Är mest intresserad av att veta om modellen passar på någon särskild typ av häst och om...
Svar
7
· Visningar
1 289
Senast: Nethril
·
J
Western Ska börja träna en häst nu och kommer att börja tävla nästa sommar. Hur snart och med vad måste hästen vaccineras med? Ska man vaccinera...
Svar
1
· Visningar
888
Senast: Texaz
·
Western Ja nu närmar det ju sig för NRHA Em på Bökeberg. Jag hade tänkt åka ner och titta. Läste proppen men blev inte klokare, Vilken dag...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 802
Senast: Bewildered
·
V
Western Har inte varit aktiv bukare på drygt ett år utan bara smugit runt lite i kulisserna. Och är helt ny här på western, för det är nu...
Svar
6
· Visningar
940
Senast: Elanor
·
Western Har sökt i alla böcker jag har och även på internet. Hur mycket är en hands? I engelska hästtidningar står hästens mankhöjd i hands. Ex...
Svar
14
· Visningar
10 972
Senast: annkristina
·
Western fick äntligen köpt mitt efterlängtade bosal på rhc, men nu är ju frågan hur den ska sitta? Hur tight ska den vara runt nosen och hur...
Svar
2
· Visningar
981
Western ..Vart på AQHA.com kan man söka om en hästs föräldrar är testade för hypp?
Svar
3
· Visningar
837
Senast: Sidekick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Adoptivhund vägrar gå ut
  • Hur köper man en hund?