Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western Jag kommer från engelsk traditionell ridning och är rätt ny på det här med western... Var på en western träning nyligen där det...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 453
Senast: Tolah
·
Western Nu är även 2008´s Ranch Trail Cup inställd, Varför? :cry: Jag som laddat enda sen tävlingen blev inställd 2007.. Någon mer som är...
Svar
4
· Visningar
807
Senast: åke
·
J
Western När jag tittar på bilder på quarterhästar/paint, då mest hingstar, så är många av dem mer eller mindre överbyggda. Vissa ser ju inte...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 932
Senast: bigganl
·
Western Peppad till tusen så har jag bestämt mig för minst en kosseclinic i år, men var finns det något som inte är tusen mil bort???? Någon...
Svar
9
· Visningar
1 182
Senast: Solsidan
·
Western :angel:Jag söker en hingst till mitt sto , en hingst utav den lättare typen . Gärna med höga ben och bra psyke. Får gärna vara...
Svar
6
· Visningar
912
Senast: tirnanog
·
Western Hej western-fantaster! En kompis har nyligen köpt en avelshingst som är inriden och skolad av en kanonduktig tränare och hästen är...
2
Svar
36
· Visningar
3 975
Senast: arizona
·
T
Western Hej på er:laugh: Jag ska formodligen åka och titta på en fölis i helgen. Ett litet sto på 11 dagar....antar att jag kommer att falla...
2
Svar
31
· Visningar
3 077
Senast: Gordon
·
M
Western Var hittar man en bra allround/trail-sadel till en welshponny? Jag har en 15 tums Premier till min arab som ligger bra på welshen men...
Svar
4
· Visningar
1 177
Senast: marie ireholt
·
Western Tänkte ta och köpa mig ett par jeans att rida i och undrar vilka ni tycker är skönast att ha på er i sadeln? Vill ju inte få skavsår...
Svar
19
· Visningar
3 370
Senast: ringen
·
M
Western Väntar du ditt första föl? Har du inte sett en fölning tidigare? Jag har filmat hela ¨Tjejens¨ fölning 2008 som du/ni kan kolla på och...
Svar
6
· Visningar
970
Senast: missapril
·
Western Sitter och funderar. Finns det bra cowhorses som inte är quarter eller paint? :confused: Och om man har en häst hemma som man...
Svar
5
· Visningar
922
Senast: hotrodder
·
C
Western Nu när vi får avla på de som bär på olw genen, hur går det för dem som redan har en stämpel i passet med avelsförbud? Får man skicka in...
Svar
10
· Visningar
2 430
Senast: lillaida
·
L
Western The beauty of a Cowgirl Is not in the clothes she wears, The figure that she carries, Or the way she combs her hair. The beauty of a...
Svar
4
· Visningar
1 159
Senast: Elanor
·
Western Någon sa en gång att Quarters blir gamla. Så därför vill jag göra en totalt ovetenskaplig undersökning om hur gamla Quarters blir. Gärna...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 235
Senast: wrangler
·
Western Nån som har den bra beskrivning på hur man knyter fast mecaten i bosalen?
Svar
4
· Visningar
1 107
Senast: Tussemaja
·
Western Hur upplever ni att bommen på denna är, (rak,svängd)? Det är fullquarter på den som jag är intresserad av, är billy cooks fullquarter...
Svar
2
· Visningar
1 040
Senast: Cita
·
M
Western En helt vanlig tävlingstråd;) Jag undrar helt enkelt vilka som dyker upp! Jag sticker dit på fredagen och rider två reiningklasser
2
Svar
34
· Visningar
2 547
Senast: Mijho
·
H
Western hej!! Jag har konstaterat att tävlingen som kallas "the reel feel show" som skulle/ska vara på Bökeberg i aug eller sept har försvunnit...
Svar
8
· Visningar
1 122
Senast: Gordon
·
L
Western hejsan :) en sak jag funderat lite på är varför många inom western verkar ha så små hästar? jag kanske är helt ute och cyklar nu, jag är...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 325
Senast: Kleman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka