Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Western Vart kan jag få tag i en sådan?
Svar
12
· Visningar
1 473
Senast: ricca
·
Western Hittar ingen egen tråd, så vilka ska dit???? Ska ni tävla eller titta??? Vill ni TRÄFFAS!!!????:laugh: Jag har för avsikt att...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
6 161
Senast: Lenita
·
Western Nu är det klart! :love: :love: Sky Apollo heter underverket, är född i maj 2007. e.Sjöaryds Skywalker RD 14 (Dartmoor) u.Zindy...
2
Svar
31
· Visningar
2 061
Senast: _Eva_
·
D
Western Finns det? Eller liknande bett? Är ute efter ett 3ledat tränsbett till min dam som har 10-10,5 på bett.
Svar
3
· Visningar
884
Senast: Ginne
·
C
Western Ja, som "vanlig engelsk hobbyryttare" med visst westernsug, så läser jag trådarna här på westernforumet med stort intresse. Dock går jag...
Svar
4
· Visningar
2 998
Senast: Mustang
·
Western Jag behöver köpa en till padd då jag bara har två och den ena gillar jag inte alls då den är av fleece/teddy och all päls och annat...
Svar
9
· Visningar
1 084
Senast: _smiles
·
Western .. Bygga en runcorall med, av metall. Vart sjutton hittar man dom?? Jag har letat mig tokig. Och inte vet jag vad man ska söka på...
Svar
4
· Visningar
1 090
Senast: Sidekick
·
Western Ja, som rubriken lyder. Varför tävlar ni? Är det viktigt för er att tävla? Vad driver er att slita som ett djur och sedan tävla kanske...
2
Svar
33
· Visningar
2 988
Senast: åke
·
Western Om man rider på tränsbett, får man ändå rida på en hand vid tävlan? Får man växla mellan två och en hand? Jag vet vad som gäller på...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: _smiles
·
C
Western Hej, jag skulle vilja läsa/lära om de olika raserna som främst används inom westernridningen. Vet någon var jag kan hitta sådan...
2
Svar
21
· Visningar
1 732
Senast: fitzy
·
Western Undrar över bosal och sidepull. Hur verkar de? Ungefär hur skarpa är de? Det mesta som är bra att veta, typ :p I gamla trådar jag...
Svar
2
· Visningar
1 537
Senast: Liten
·
T
Western Tjena mittbena! Som ni alla kanske sett finns ju inte ALLA tävlingar med i WRAS tävlingskalender och nyfiken som en strut som jag är (...
Svar
9
· Visningar
1 006
Senast: Texaz
·
Western Första dan är över och det har varit helt ok, nackdelen va att det hölls i ridhus vilket min kamera inte tyckte om :mad::rofl: men sen...
Svar
7
· Visningar
1 547
Senast: _FiA_
·
C
Western Jag undra om det finns någon i detta avlånga land som kan berätta mer om Fiftys King Cutter och framförallt visa bilder på honom! Skulle...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 985
Senast: Elanor
·
N
Western Hej jag letar efter en bomlös westernsadel till min nordis, jag har hittat några som jag tycker är fina, även allroundsadel med western...
Svar
8
· Visningar
1 218
Senast: Millan_gulligast
·
Western Vart köper folk sina jeans? Måste väl finnas andra modeller än klassiskt wrangler - som passar mig urdåligt...:( Goa ridjeans -...
Svar
13
· Visningar
1 444
Senast: Torun
·
H
Western Hej alla!! Har nu kommit hem och smält alla intryck från en fantastisk rolig helg på bökeberg. jag vill nu fråga er som var där vilken...
Svar
3
· Visningar
1 040
Senast: hallonsylt
·
L
Western Hejsan alla westernfans.. är på jakt efter en gul(helst knallgul) repgrimma till min svartbruna kallblodsvallack.. nån som vet var...
Svar
10
· Visningar
1 162
Senast: Liten
·
S
Western ny häst sen i onsdags, helt underbar och supersnäll i allt... förutom en endaste sak.... hon bara äter.... ömfotad så jag rider bara på...
Svar
5
· Visningar
835
Senast: sinner
·
Western Ridpasset igår gick jättebra och så även idag......OM han fick gå på lång tygel hela tiden. Jag har ju beskrivit tidigare att jag...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: lakrits
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30