Sv: Raser

Åh, vad kul att kunna bidra till nåt positivt;). Det vimlar av westernryttare som inte har rena amerikanska raser. Det viktigaste är ju att man trivs med sin häst och gör sitt bästa för att utvecklas tillsammans. Jag är mycket nöjd med de hästar jag har och har inte en tanke på att skaffa nåt annat så länge de finns kvar...men ska erkänna att jag kikat lite på appaloosan. Dock tittar jag mycket på typ och individ så det kan lika gärna bli nåt helt annat. Jag har häst för lite mer än bara tävling och träning. Dom är med mig på svampturer, hästrallyn, forumträffar och även om folk går vilse deltar jag gärna i sök till häst.

Man ska ha roligt tillsammans och man får slå dövörat till när folk börjar driva på för att man "ska" ha nåt annat. Råkade ut för det även när jag red "klassiskt"...då var det ju bara halvblod som gällde men jag hade inte det heller;)

Sv: Raser

nu när man fått lite annan syn på det så slår man dövörat till.!
Jag nvänder med mina hästar till sånna grejer såsom svampplockning mm! men tyvärr kan det oxå vara så att när man började träna så kanske de gik lite väl bra i början och man fick lite beröm sånt kan juh svida i prersoner med (ingen behöver känna sig träffad o jag menar INTE att skryta!!) Jag har med kul med min pålle d är det viktigaste!!!!

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 620
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
779
Senast: Lisen82
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: Cattis_E
·
Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 385
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka