Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*asg*.....har träffat på en HEL del såna pållar....en del av det vi har lärt oss är att försöka hålla oss låååångt borta från Skipper W blodet bl.a....det är ranchhästar att jämföra med distanshästar
Ha ha, ja akta dig för dom
Jaaaa...för vet du??......*viskar*..dom kan bitas!!
Nu måste jag be om ursäkt, jag har kapat tråden med en massa trams
Åh....jag känner mig också skyldig...slå mig!!
Åter till ämnet:
En kompis till mig hade en Fiftys avkomma som hon tävlade en hel den men valde att sälja, har för mig att hon tyckte att han inte räckte till riktigt, tyvärr
Kossor var nog mer hans grej
Det är ju det. Rider jag min på kor så behöver jag bara koncentrera mig på den jag vill ha så fattar hon direkt och hjälper till att ta ut den.
Hon fattar att gå in i en flock utan att stressa och kan blänga så elakt på dem när det behövs att de hoppar undan.
Jag får passa henne bara så hon inte biter dem, örona brukar ligga slickade när hon är riktigt på G.
Jag har ändå inte tränat min i särskilt mycket. Det lilla som finns har lixom kommit gratis.
Så avkommorna har nog potential för kor. Fast hur många höll på med kosseträning i Sverige under Fiftys tid? Inte många.
mvh Eva
Ha ha, ja akta dig för dom
vad är det för fel på Skipper W?
var en av dem wille?
saknar den hästen så det var en riktig häst. smart som få.
var en av dem wille?
saknar den hästen så det var en riktig häst. smart som få.