Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Western ...på high chaparall den 25-27/7, någon som ska dit?
2 3
Svar
43
· Visningar
2 900
Senast: Texaz
·
Western Jag fick tips om att slänga en tråd här istället eftersom westernfolket hänger här ;). Jag undrar om Ni har några bra tips på vad...
2
Svar
20
· Visningar
2 429
Senast: Tender
·
U
Western Fick en liten fundering... Är ljusa hästar tex palomino och de ljusa partierna hos en paint känsligare för solen?
Svar
11
· Visningar
2 106
Senast: r_freddy
·
Western Jag har en liten fråga. Jag läste i Stallmagasinet att Elin Engblom från Hagsta i Gästrikland skulle få åka till Kanada tror ja det...
Svar
2
· Visningar
1 544
Senast: Kicki_83
·
S
Western Finns här någon med erfarenhet av de sadlarna? Jag funderar på att köpa en Alamo pleasure/ barrel-sadel begagnad, och vill gärna höra...
Svar
2
· Visningar
1 422
Senast: MischaMir
·
E
Western Hej, Undrar hur Rockets avkommor blir i temperament och exteriör? Jag letar westernhäst och var och varannan häst är efter Rocket. Är...
2
Svar
22
· Visningar
4 023
Senast: Freaky_Em
·
Western Hej!!! Tänkte kolla om det finns några där ute som tävlar western med ett fullblod. :p Har ni tränat western med dom från början...
2
Svar
20
· Visningar
2 308
Senast: Isabelle L
·
M
Western Är det någon som ska dit med sin 1-åring? Vi ska dit med Tösa men det skulle vara kul om vi inte va själva i klassen 1-åriga ston eller...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 415
·
D
Western Nån som vet om anmälan har gått ut för trävlingarna på RHC eller när den gör det ??
19 20 21
Svar
404
· Visningar
25 685
Senast: QiHa
·
S
Western Är det någon känd hingst och vad har han tävlat i för grenar? MVH/ Sandra
Svar
5
· Visningar
1 335
Western Har länge funderat på mitt sto's mors stam, blev inte smartare av Aqha's reg.data :confused: någon kunnig quarter människa som kan...
Svar
4
· Visningar
863
Senast: Mickis88
·
Western Kom för ett tag sen fram till att hästen inte funkade riktigt med ledade bett, och snubblade av en händelse över ett western...
Svar
8
· Visningar
1 191
·
D
Western Halloj allihopa! Jag har äntligen listat ut hur man startar en ny tråd.... jag är lite seg på den fronten... Jag undrar vem som har...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 046
Senast: åke
·
Western Hej Ni måste bara testa detta de är jätte roligt. Och den som nu kommer och säger att de inte är en westerngren får nog ta sig en...
2
Svar
39
· Visningar
3 089
Senast: Gordon
·
Western Vad är det som har hänt med western-sverige!?! När jag började tävla western (för 3år sedan) hade klubbens sommartävling ca 100anmälda...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 159
Senast: Seabaz
·
Western är det samma storlekar på westernsadlar som på vanliga? funderar på att köpa en billig o ha till skogsturer o liknande. men vet noll...
Svar
7
· Visningar
3 272
Senast: Ginne
·
O
Western Hejsan! nu har proppen och anmälan till SM i Western Riding kommit ut på våran hemsida - och det är Appaloosa Föreningen som håller i...
Svar
2
· Visningar
1 044
Senast: onlyappaloosas
·
Western Har funderingar på att köpa westernsadel. Jag skulle vara jätteglad om ni ville hjälpa mig lite om hur man tänker med western sadlar...
Svar
13
· Visningar
2 155
Senast: hemmansryttare
·
Western Hej jag har varit jätte farcinerad av Western i flera år nu och ska börja min första termin i westernridning i höst, Yippey :banana...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 541
Senast: rocki
·
Western Ni får ursäkta om det kanske är en dum fråga, men för en som bara hållit på med engelsk ridning i alla år uppstår det ibland lite...
Svar
15
· Visningar
2 228
Senast: arizona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30