Nordic western Festival 2008

Sv: Nordic western Festival 2008

Grattis på dagen:banana:

Jag ska dit! Tar dit el-boutiqo på torsdagen, ev ska jag springa ett varv i koppel med bellis, hon behöver dammas av:D

*undrar vem som egentligen behöver dammas..*

Vi ska dit och visa i halter som vanligt :laugh:, har ju inte missat en enda tävling på greva sen oktober 2006, så det vore ju sjutton om man inte skulle ta sig till den här också :p. Håller på och rider in för fullt nu och kan bara inte vänta till nästa år då man får börja rida på tävling också :bump:

Grattis Emelie!

Stort TACK till ALLA som har Grattat mig på min dag :)

/Emmi

Halloj allihopa!
Jag har äntligen listat ut hur man startar en ny tråd.... jag är lite seg på den fronten...
Jag undrar vem som har tänkt sig att åka till Nordic western Festival på grevagården veckan efter Sun City....

Kram
Emmi

Jag och Göran (Very Talented) kommer, ställer honom i halter.

Självklart, nästa säsong är vi på G igen! I år åker jag nog bara om det är Longe Line med Kid, sedan får han ju inte vara med där längre, nästa år är det Brittas tur dock!

Den enda stora tävling jag satsar på i år blir förmodligen futurityt i Tyskland.

britta o min Toffeetini samma klass alltså.....:angel: attan att du skulle vara där du :devil:

Halloj!

Blir tävlingarna av??? Hört ryktas om att det är för få anmälningar? Någon som vet? (för vi pratar väl om den 25-27 juli här)...

Vore ju synd att åka över halva landet för att uppdaga att allt är inställt... :crazy:

Halloj!

Blir tävlingarna av??? Hört ryktas om att det är för få anmälningar? Någon som vet? (för vi pratar väl om den 25-27 juli här)...

Vore ju synd att åka över halva landet för att uppdaga att allt är inställt... :crazy:

Har oxå hört på ryktes vägen att det är för få anmälda,,:confused:

Det är inställt!
jag fick mail av micke karlsson (till kontoret) om att han bara fått in 38 anmälda hästar, så det blir inte av.....

/Emmi

Verkligen tråkigt...jag skulle varit med i en drös med klasser...men som sagt...inställt!

Du får satsa på Nationals istället :)

Ja det hade ju varit något men min quarter är inte tillräckligt utbildad än och araber är ju ingen hit på nationals :)....Men nästa år kommer vi på nationals , Missy och jag.... och div andra tävlingar också SRHA an such....Kanske harvest i nån halter i och för sig....

Det är inställt!
jag fick mail av micke karlsson (till kontoret) om att han bara fått in 38 anmälda hästar, så det blir inte av.....

/Emmi

Alltså nu...
Precis när vi bestämt oss för att åka.
ALLA roliga tävlingar ställs ju in i år (Nej, jag överdriver inte ;))
Sörjer fortfarande Ranch Trail Cup, och nu detta..
Vad håller westernsverige hus egentligen!?

Vad trisst!!! Jag som sett fram emot att åka ner till Greva gården igen... Så himla mysig anläggning!!!

det finns faktiskt en hel del allbreeds klasser på Nationals....

Alltså nu...
Precis när vi bestämt oss för att åka.
ALLA roliga tävlingar ställs ju in i år (Nej, jag överdriver inte ;))
Sörjer fortfarande Ranch Trail Cup, och nu detta..
Vad håller westernsverige hus egentligen!?

Men Ranchtrail cup är väl inte inställt. de blir av nu i helgen precis som sagt. tror de är 4 lag anmälda så de finns fortfarande chans att tjäna en slant.:D

Kan de vara så att folk inte har råd att anmäla. Tycker anmälningsavgiften gått upp en del eller har jag fel?
Sen är de väl så att vi har mkt unghästar som inte är färdiga för att visas upp ännu. Men jag vet inte de är ju många quartermänniskor som suckar och blänger åt folk med andra raser och de gör ju att folk inte vågar. Alla har varit nybörjare nån gång men de har dom visst glömt bort.

Det är inte så att du förväxlar 'Ranch Trail Cup' och 'Ranch Team Challenge'

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 357
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Finns ju en allmän fodertråd, men tänkte att det här behövde en egen tråd och struktur. Om det är fel ber jag om ursäkt! Sheltievalp på...
Svar
7
· Visningar
2 307
Senast: Lillebjörn
·
Småbarn Nån annan som har samma "problem"? Är inte det enda, sonen på snart 14 månader är väldigt sen i mycket, pratar inte, pekar inte, har...
2
Svar
28
· Visningar
8 675
Senast: Sonic76
·
Relationer Vi har en man i vår släkt som blivit totalt genomelak på äldre dar. Han är 91 år. Han blev änkling för 6-7 år sen och därefter har det...
2
Svar
23
· Visningar
4 425
Senast: pimy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka