Nordic western Festival 2008

Sv: Nordic western Festival 2008

Kan de vara så att folk inte har råd att anmäla. Tycker anmälningsavgiften gått upp en del eller har jag fel?
Sen är de väl så att vi har mkt unghästar som inte är färdiga för att visas upp ännu. Men jag vet inte de är ju många quartermänniskor som suckar och blänger åt folk med andra raser och de gör ju att folk inte vågar. Alla har varit nybörjare nån gång men de har dom visst glömt bort.

Men samtidigt tycker jag att det suckas mycket mindre innom just western mot andra tävlingsgrenar. Där blir man ju nästan hånad ju. Svårt att komma ihåg att 14 åringen eller vad det nu må vara älskar sin fina ponny för allt i världen.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 357
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Finns ju en allmän fodertråd, men tänkte att det här behövde en egen tråd och struktur. Om det är fel ber jag om ursäkt! Sheltievalp på...
Svar
7
· Visningar
2 307
Senast: Lillebjörn
·
Småbarn Nån annan som har samma "problem"? Är inte det enda, sonen på snart 14 månader är väldigt sen i mycket, pratar inte, pekar inte, har...
2
Svar
28
· Visningar
8 675
Senast: Sonic76
·
Relationer Vi har en man i vår släkt som blivit totalt genomelak på äldre dar. Han är 91 år. Han blev änkling för 6-7 år sen och därefter har det...
2
Svar
23
· Visningar
4 425
Senast: pimy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka