Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western En lite undran bara: Ni som har ridit in era hästar med mkt tygelkontakt, hur lär ni sen hästen att gå kvar på lös tygel? Jag vet...
Svar
13
· Visningar
1 481
Senast: Lofstrand
·
Western Ni som deltagit i Nationals under helgen kan väl uppdatera oss hur det gått? Någon som vet hur det gått för bukefolk i dagens...
2
Svar
35
· Visningar
3 336
Senast: docskingcalibar
·
Western hur gör man egentligen med klasserna w&t i D nivå? räknas det? det är ju trots allt D?!? hittar inget svar i regelboken...:confused:
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 298
Senast: ernst
·
Western Har en westernsadel med läderconchos (fästa med en skriv mitt i, syns ej på undersidan) bak. Då jag rider bl.a. långritter vill jag...
Svar
4
· Visningar
1 349
Senast: Liten
·
E
Western Hur vidrig artikel detta var: http://www.thehorse.com/ViewArticle.aspx?ID=12310 Förekommer sådant i Sverige?
Svar
18
· Visningar
2 496
Western Har precis anmält mig till REINING! :rofl: Freestyle reining då men ändå.. Har aldrig ridit reining på min häst, vi kan varken...
Svar
6
· Visningar
962
Senast: lakrits
·
Western Jag hoppas att denna tråden får vara kvar här.... jag HAR frågat på avelsforumet men inte fått några svar! Och där får man bara skäll...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
10 935
Senast: carwes
·
O
Western Hej allihop! Jag har sedan jag upptäkte westenridningen drömt, precis som många andra, om att få åka till en ranch. Vill helst inte åka...
Svar
3
· Visningar
1 006
Senast: CowgirlDreams
·
Western Vilka WSG-ryttare ska vara med och fightas om KM:et? Samt i vilken klass? Jag och Cindirella startar i trail, reining och western...
Svar
2
· Visningar
898
Senast: attempt
·
M
Western Finns det inget märke som säljer 14 tums westernsadel. Jag har provat 13 som är för liten och 15 är för stor. Tycker det är konstigt att...
Svar
6
· Visningar
2 033
Senast: Maléne
·
Western Såg ingen tråd om detta när jag letade. Så smyger in en här. Vad innebär dom olika grenarna, nån som kan förklara. Är mest sugen på...
Svar
2
· Visningar
1 231
Senast: Gilly
·
D
Western Halloj... vem ska vara med här då? Jag är nyfiken :) Kram Emmi
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 814
Senast: docskingcalibar
·
Western Menar nu då först och främst de amerikanska raserna :p Har jättesvårt att hitta ett passande täcke till min appaloosa, dom sitter...
Svar
5
· Visningar
929
Senast: Linnzan
·
Western Vilka butiker, framförallt i sydvästra delen av landet, har ett bra utbud av westernutrustning? Har ex. Börjes mer än vad som finns i...
Svar
1
· Visningar
829
Senast: Piraja
·
E
Western Jag vill ha massor av boktips på läsvärda böcker, samt även tips på inköpsställen. Har googlat lite och sökt på forumet, men jag...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: Grålly
·
Western Nån som vet hur arbetet med den fortskrider eller om den kanske rent av ligger ute nånstans. Letade på WRAS men hittade inget där så jag...
Svar
1
· Visningar
867
Senast: Peppan
·
C
Western Vet inte om den här tråden hamnat rätt, men ni får rätta mig isf. Har precis flytta till falun, och tänkte nu ta hit min häst. Känner...
Svar
8
· Visningar
1 183
Senast: headstrong_
·
Western Har hittat en sadel jag gillar men det står att det är en trailsadel och jag tänkte tävla i reining....... så som frågan lyder: Funkar...
2
Svar
35
· Visningar
3 363
Senast: Isabelle L
·
Western Har för länge sen börjat fundera inför betäckningssäsongen... :idea: Jag vill hitta en quarter eller painthingst som passar för...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
13 414
Senast: wrangler
·
Western Vart köper man Fenders(visst heter western"stigläderna" så?)?? Och gärna lite billigare varianter...har hittat för över 1000-lappen...
Svar
5
· Visningar
988
Senast: Kicki_83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka