Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Western Jag är helt ny på det här med registrering av föl :confused: När chippar ni era föl? Är det då man ritar ett konturdiagram också? Är...
Svar
19
· Visningar
1 780
Senast: ronjabus
·
Western Remmen som sitt ovanför stigbygeln runt fendersen har gått sönder. Jag tror att den går att laga och jag skulle helst vilja få den...
Svar
7
· Visningar
1 348
Senast: Kickis
·
M
Western Jag letar efter en pleasure/hunter hingst till mitt paintsto att betäcka med nästa år. Men det verkar dåligt med dom??? Eller??? Har ni...
2
Svar
27
· Visningar
3 126
Senast: Wild Rein
·
Western Ja vad kan det gå på att "skicka" en häst från US till sverige ?
Svar
2
· Visningar
1 452
Senast: outlaw
·
S
Western Börjat prova rida på stång, det går fint... Men tänkte slänga ut en fråga här när uppfattningar och meningar verkar gå isär en del...
Svar
7
· Visningar
1 684
Senast: Ginne
·
Western Okej, buke, nu kommer ett sadelproblem igen! Har börjat rida western, och börjat leta efter sadel (typ omöjligt! ju mer jag gräver...
Svar
6
· Visningar
879
Senast: Jossantt
·
Western Jag läste i en annan tråd om de få tävlingar som funnits för SM kval (WRAS) och alla tävlingar som ställts in i år pga. för få anmälda...
Svar
17
· Visningar
1 416
Senast: Lenita
·
Western Hittade denna på senior, och tyckte den var så underbart passande för kosseryttare och annat löst westernfolk :) :bump: Det är en...
Svar
7
· Visningar
1 301
Senast: Apache
·
Z
Western Dum fråga kanske, men jag har tappat några silver conchos på min sadel och vill köpa nya. Jag hittar ingenstans på nätet, har letat i...
Svar
5
· Visningar
2 412
Senast: ricca
·
Western vart är ni? ;) Kom och tänka på er två idag och så kom jag på att jag inte hört någonting om hur det går för er på superlänge! Har...
Svar
8
· Visningar
1 257
Senast: mostly
·
K
Western Vi är ett ekipage som inte är så erfarna av att åka själva, och skulle därför gärna samåka med andra ekipage som passerar Jönköping på...
Svar
2
· Visningar
952
Senast: Mike
·
G
Western Är lite nyfiken på Bosal, är det bra eller ska det undvikas. Anledningen till att jag frågar är för att jag funderar på att använda det...
Svar
5
· Visningar
1 282
Senast: Tasoom
·
Western Någon som vet vad han har för blod? kosseblod? reining? osv:bump:
Svar
2
· Visningar
988
Senast: JHANA
·
Western Varför är de så många westernhästar som har ihopflätat svans? Jag tycker själv att de är jätte fint :) men jag tänkte om det fanns någon...
Svar
2
· Visningar
983
Senast: Seabaz
·
Western Lillkillen är precis invand på tränsbett vid hand, han har accepterat bettet, låter det ligga stilla i munnen, och ger efter för ledande...
Svar
1
· Visningar
814
Senast: Apache
·
S
Western Lägg in bilder på era hästar ;) Lina, Mammas snygga cob sto Shiney, Min fjant Megan, Mitt snygga cob ston Menai, min...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
18 480
Senast: annkristina
·
M
Western Jag letar efter en westerntränare runt Kristianstadtrakten till min pojkvän. Han har ridit under två års tid, men inte haft möjligheten...
Svar
9
· Visningar
1 686
Senast: fancyconnie
·
S
Western kollar sadlar... och jag fattar nada helt enkelt.. jag vill ha en skön sadel, billig, passande en newforestponny helt utan manke.. men...
Svar
8
· Visningar
987
Senast: Ginne
·
T
Western Hejsan jag undrar lite hur det är med bomgarantier på westernsadlar. Vad gäller om man köper en beg sadel?Gäller bomgarantin? jag har...
Svar
6
· Visningar
972
Senast: janne-s
·
Western Sadel alltså :D Kvalité mm vad tycker ni?
Svar
3
· Visningar
1 364
Senast: Cita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka