Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Western Hallå jag håller på att leta ihjäl mig efter en film från you tube som någon visade här på buke för ett tag sedan . Det var en kvinna...
Svar
9
· Visningar
1 163
Senast: _smiles
·
F
Western Jag såg startlistorna till WRUs tävling på Johannesberg som jag anmält mig till. Till min fasa såg jag att man ändrat från...
Svar
11
· Visningar
1 573
Senast: Rosie Billgren
·
H
Western Hej alla!! undrar vilka som ska till sept rundown och vilka klasser ni ska rida. Min häst är ännu inte fräsh så vi får stå över denna...
Svar
10
· Visningar
1 509
Senast: Gordon
·
L
Western Jag har en äldre westernsadel med märket Easy Rider. är det någon som hört talas om den? Den är importerad från USA och numrerad...
Svar
4
· Visningar
1 044
Senast: lundborg
·
G
Western *lite spinoff på förra tråden* Hur har det gått för er? Tävlat? Köpt? Sett? Fotat? Filmat? VISA! :) Gilly
2 3
Svar
40
· Visningar
4 517
Senast: __Jeanette
·
Western Måste bara få skriva av mig!! Är så stolt över min lille kille :banana::love: Var i väg på kosseträning i går med Wille i Eket med...
Svar
7
· Visningar
1 254
Senast: ishmanda
·
Western Vet ni om det finns någon svensk hemsida där de tillverkar och säljer snygga Cowboys Cuffs och Hölster? , i läder såklart! :laugh:
Svar
14
· Visningar
5 524
Senast: attempt
·
Western Håller på att leta hatt, men skulle gärna vilja ha lite tips och inspiration... Vad har ni för hattar? Märke, modell? Ca-pris? Någon...
2
Svar
21
· Visningar
4 592
M
Western Snälla hjälp mig alla westernälskare på buke! Jag har varit och tittat på western-SM i helgen och blivit helt galet biten! Har en arab...
Svar
6
· Visningar
1 233
Senast: Beemergirl
·
H
Western Nu behöver jag verkligen eran hjälp! Min mamma som då är amatör westernryttare eller vad man nu kallar det ska köpa ny sadel till...
Svar
8
· Visningar
1 335
Senast: Ginne
·
S
  • Låst
Western Alla ni som har videofilmer av westerntränare i "action" alltså filmer från privatlektioner,läger osv lägg upp dem här. Är nämligen ute...
Svar
5
· Visningar
1 042
Senast: gern
·
V
Western Jag har köpt ett stångbett nu, har lånat ett innan men har nu köpt det var fullt fokuserad på att det skulle vara utformat så som det...
Svar
4
· Visningar
1 033
Senast: wrangler
·
L
Western Är det några här som ska dit? Ska ni tävla, eller vara publik? Förra året var ju ett väldigt bra SM och troligen så blir det lika...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 906
Senast: docskingcalibar
·
Western lekte lite western med min häst igår. ingen av oss kan det. jag red med tyglarna i en hand, och med längre tyglar och försökte då få...
Svar
10
· Visningar
1 293
Senast: chickan
·
U
Western Hej! Är det någon som skulle vilja tipsa mig om storleken på en paddock för att kunna utnyttja denna för westernridning samt storleken...
Svar
18
· Visningar
7 057
Senast: lundborg
·
Western hejsan, jag behöver be er om lite hjälp. jag tänkte beställa lite nya saker till mig och min häst inför tävlingarna i sommar, och...
Svar
12
· Visningar
2 242
A
Western Har ännu inte fått 2007 års regelbok AQHA hem i brevlådan. Men ngn här kanske kan hjälpa mig med att kolla upp godkända bett för Hunter...
Svar
10
· Visningar
5 835
Senast: lillaida
·
O
Western Hejsan! jag undrar om det är någon här som vet något om quarter hingsten Inja Ayala? stam,tävlad osv... hittar inget på internet...
Svar
1
· Visningar
808
Senast: Mustang
·
Western Idag när jag satt med ansökan om amatörstatus så dök det upp ett för mig nytt begrepp, Novice amateur. Vad är det för skillnad mellan...
Svar
1
· Visningar
822
Senast: Nethril
·
Western Måste bara skriva ett snabbt inlägg om Nehas och min underbara dag idag.. :p Började med att longera henne i korallen i 20 minuter...
Svar
6
· Visningar
1 019

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka