Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Western ... vår tävling i Fristad i söndags, nu ligger bilderna uppe på http://www.infocusstudio.se/ Malin
Svar
1
· Visningar
663
Senast: lakrits
·
H
Western Går det att få tag på en bra westernsadel till shettis? Jag har bara hittat skräpsadlarna. Någon som har tips om var man kan hitta...
Svar
1
· Visningar
1 218
Senast: Gordon
·
Western Vad menas med semi quarter bom och full quarter bom ? Vad är skillnaden?
Svar
3
· Visningar
1 207
Senast: Anneli
·
  • Låst
Western Skulle någon som har årets regelbok kunna skriva av reiningmönster nr 11 åt mig? :laugh: Tack på förhand!
Svar
1
· Visningar
1 320
Senast: gern
·
S
Western Vilka ska på Roger clinicen i Falköping den 27 o 28/9 Han år sååååå duktig den killen... han kommer ju bara ett par ggr om året... bor...
Svar
6
· Visningar
1 008
·
B
Western Hej.. Jag undrar om det är någon som vet var/ för vem man kan träna i skara. finns det någon aktiv klubb ? jag ska börja plugga där så...
Svar
12
· Visningar
3 972
Senast: sthu
·
A
Western Jag undrar om det är ngn som vet om det kommer att finnas eller finns ridläger med inriktning western, där vuxna nybörjare kan vara med...
Svar
1
· Visningar
954
Senast: Seabaz
·
Western Om man som westernryttare väljer att sätta på sig en hjälm och/eller en säkerhetsväst? Varför är det så? Vad får dig att negativt...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 547
Senast: wrangler
·
Western Lite frågor: Vad ligger dollarn på just nu? Hur mycket brukar det kosta med frakt från usa till Sverige av endast westernsadel (den...
2
Svar
28
· Visningar
2 416
Senast: Nethril
·
Western Jag blir snart tokig på allt letande! =( Jag behöver en ny sadel och då westerngenren har tagit över mig mer och mer hela tiden och jag...
Svar
13
· Visningar
2 327
Senast: Onnie
·
Western Någon som vet hur det är med bestämmelserna för nästa års kval och liknande? Jag och ponny ska ju försöka oss på att kvala in till sm...
Svar
7
· Visningar
1 124
Senast: LaQuent
·
B
Western Är det någon som vet om det finns någon westernklubb eller liknande (inte enskilda tränare alltså) i närheten av Alingsås? Jag är...
Svar
1
· Visningar
919
·
V
Western Hej Jag har blivit ombedd att sy ett westernträns men jag vet inget om sådana. Finns det någon som kan hjälpa mig? Jag skulle helst...
Svar
7
· Visningar
1 028
Senast: gutenviks
·
Western Jag ska på tävling imorgon, men min hatt är långt ute på landet hos min tränare, och jag ha ringen möjlighet att hämta den. Jag har...
Svar
2
· Visningar
1 027
Senast: Ginne
·
Western Hur gör ni? När börjar ni träna in vissa moment? När börjar ni rida på stång? Hur långt bör en 4½-årig häst ha kommit? Dela med er!
Svar
7
· Visningar
1 225
Western Nu är sommaren över och många har säkert varit i väg på ett antal tävlingar. Jag vill se bilder och gärna höra hur det har gått...
Svar
19
· Visningar
1 630
Western Halloj! är de några fler här som ska till HCWR och tävla? Jag ska dit, de är ju Barrelrace!:bump: sen är de ju även i Fristad och...
Svar
18
· Visningar
1 290
Senast: Gordon
·
Western sitter och har tråkigt och tänkte att jag måste bara få dela med mig av några goa bilder på husse och "hans" häst. det är nästan läskigt...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 495
S
Western En häst med Smart chickolina, mr poco scotch och perfume prevails i ledet? Är det en wow stamm? Hur är en sådan häst i tempramentet...
Svar
8
· Visningar
1 943
Senast: sandrabjelkelov
·
D
Western Någon somn kan hjälpa mig var jag kan köpa en bra brösta till westernsadeln
Svar
1
· Visningar
1 005

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka