Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Vet inte om tråden hamnat rätt men den har med westerridning att göra:) Vi är 2 tjejr som skule vilja börja rida western,har inga egna...
Svar
3
· Visningar
1 036
Western Till era quarters? Storlekar och hur tjocka? Min häst är en fryslort och jag ska investera i ett nytt vintertäcke till honom. Tidigare...
Svar
4
· Visningar
1 093
Senast: gerd
·
L
Western ville bara kolla vad det finns för folk kring Gävle då tankarna på att ev flytta dit har börjat snurra i huvudet..... inget är klart...
Svar
1
· Visningar
729
Senast: Linnzan
·
Western Diskussionen togs upp i en annan tråd, och jag tycker frågan är intressant, så dom som vill fortsätta diskutera frågan får gärna hänga...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 097
Senast: lillbeka
·
Western Vilket Western magasin är bäst?? Svensk eller utlänskt spelar ingen roll. Vill prenumerera på ett bra western magasin med många...
Svar
14
· Visningar
1 513
Senast: Torun
·
Western Fick en förfrågan om vad det här kunde vara för en sadel. Jag har ingen aning så jag tänkte höra med er här!
Svar
2
· Visningar
818
Senast: arizona
·
Western Ramlade över en intressant tråd inne på Foderforumet: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=917509&referrerid=387 Jag har gett...
Svar
7
· Visningar
1 126
Senast: arizona
·
Western Hur skolar man in en häst på stångbett?
Svar
12
· Visningar
1 310
Senast: Bitchen
·
Western Vad menas med att rygga 2 strides?
Svar
3
· Visningar
816
Senast: monke
·
Western Jag satt och läste igenom regelboken idag....igen...och då slog det mig att jag har inte den minsta aning om vilka bett som är godkända...
Svar
1
· Visningar
1 038
Senast: anniequarters
·
Western Nu har jag bara letat på youtube, men det måste ju rimligtvis finnas filmer på fler ställen? För på youtube hittar jag mest...
Svar
1
· Visningar
962
Senast: Sidekick
·
B
Western Hur hårt ska bakgjorden sitta igentligen? jag spänner den bara så pass att den ligger an, så att den inte fastnar i nån gren eller...
Svar
11
· Visningar
1 570
Senast: Baldricks
·
Western Tipsar om att det nu finns filmer från VM på youtube:) http://de.youtube.com/watch?v=bQLNzPqPdEQ&sdig=1...
Svar
2
· Visningar
819
Senast: Gordon
·
Western ...........så hjälp mig nu. Jag har fått för mig att ev. tävla på Harvest. Visserligen är det Pleasure WoT men det är ju ändå en stor...
Svar
3
· Visningar
956
Senast: åke
·
Western Troxel har faktiskt tagit fram en hatthjälm nu som ska vara godkänd. Den finns inte i handeln ännu men jag ger en länk till deras sida...
Svar
8
· Visningar
1 641
Senast: Egonson
·
Western Då ämnet dök upp ett annat ställe, fast lite hastigt, så måste jag fråga här. När åker slidingskor på? Jag rider ju inte bara reining...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 792
Senast: lakrits
·
Western Ja, det kan man lugnt säga. Jag tror nog att flera av er här vet hur mycket prylar det krävs bara för att starta ett nytt stall. Och...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 848
Senast: Gordon
·
Western Det är nog dags att outa mig själv som westernryttare nu. Åtminstone har min ponny bestämt signalerat att han vill bli westernhäst :D...
Svar
7
· Visningar
1 291
Senast: Texaz
·
S
Western Precis tävlat och det gick fint med en bunt rosifetter med hem :laugh:... men blev lite fundersam när jag fick följande kommentar av...
Svar
9
· Visningar
967
Senast: Sasse_
·
S
Western Ridit en del D-klasser inom wras m. placeringar och vinster och undrar nu vart man kan hitta på om man blivit uppklassad?!? :crazy...
2
Svar
26
· Visningar
2 081

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat