Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Snodd från ett annat forum. Vad önskar du dig i julklapp? Och vad önskar sig din häst? Jag önskar mig en ny snygg hatt. Ett par...
Svar
16
· Visningar
1 494
Senast: PrincessAsk
·
Western Eller hur ska jag uttrycka mig... Jag är själv ryttare sedan mååånga år men nu har min pappa köpt sin första häst. Och det är ett paint...
Svar
11
· Visningar
1 384
Senast: anniequarters
·
Western Jag sitter ju som en hösäck med mina låga händer. Glömmer hela tiden bort att hålla upp händerna och det ser ju så fult ut. Men jag blir...
2
Svar
31
· Visningar
2 551
Senast: kryddelydd
·
Western Och hästens färg, vad passar och vad passar inte. Tex: Jag har ett ljuslila träns, vad kan ja ha för färg på sadel och vad bör hästen...
2
Svar
23
· Visningar
2 345
Senast: lewellyn
·
Western På söndag är det dags att slåss om klubbmästartiteln igen! Vilka ska till Cross Creek, och vad ska ni rida för klasser? :idea:
2
Svar
28
· Visningar
1 801
Senast: lakrits
·
Western Kan man -på en wrastävling- ställa ut en shettis i en halterklass? (D-C-nivå) Funderar mest på att "ekipaget ska vara...
Svar
4
· Visningar
967
Senast: bright_sara
·
Western Jag har ett bett med ledade skänklar där mundelen är hel och svagt böjd utefter hela mundelen om ni förstår. Alltså ingen markerad port...
Svar
4
· Visningar
994
Senast: Tussemaja
·
Western Det måste väl vara fler än jag som gillar neonfärger på utrustning? Släng in lite bilder på neonfärgad utrustning:)
Svar
1
· Visningar
760
Senast: Cita
·
Western Så hamnade man i cirkusen IGEN!! :devil: Jag har en Rocking R reiner till min häst, men har senaste tiden märkt att den börjar bli lite...
Svar
15
· Visningar
1 483
Western Jeans Vad ska man ha för jeans att rida/tävla i? Jag vill absolut inte ha jeans med hög midja och supertighta ben, utan det ska vara...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 230
B
Western Var finns det bra instruktörer i western? Jag är helt novis amatör. Jag är inbiten dressyrryttare men skulle absolut vilja testa...
Svar
2
· Visningar
1 055
Senast: CowboyDreams
·
Western I regelboken står att bett inte får ha mekaniska delar.. Vad menas med mekaniska delar? Är ringen längst ner på dessa bett en "mekanisk...
Svar
12
· Visningar
1 723
Senast: CowboyDreams
·
H
Western Hej!! jag undrar om det finns något sistadatum som föreningar måste lämna in önskemål om att arrangera nrha/srha Aqha/sqha tävlingar år...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: hallonsylt
·
K
Western 28 september är ju våran (KbWR's) B-C-D tävling i Ulricehamn. Vilka tänker komma och vad ska ni rida? :)
2
Svar
35
· Visningar
2 730
Senast: Charmy
·
Western Hej allehopa!! Har bara en fråga, vad är neckreining för något? :confused: Vad är det till för osv.??:confused:
Svar
3
· Visningar
1 508
Senast: Charmy
·
  • Låst
Western Ja! "snart" är det ju jul (:p) så vad önskar ni er i julklapp? Inom hästväg förståss! Min önskelista: *PC SMB Elite frambensskydd...
Svar
14
· Visningar
1 514
Senast: Torun
·
Western :d:love::d:love: är nog beskrivningen Helt sjukt billig var den med tanke på den jättefina kvalitén mm.
2
Svar
26
· Visningar
2 539
Senast: Pargos
·
Western Hej! Har letat länge efter en western sadel att ha på Islandshäst, men det verkar som att även dom små rund skurna är ganska långa...
Svar
4
· Visningar
855
Senast: cowgirl81
·
B
Western Hej! Någon som vet hur svåra mönster det brukar vara på D tävling. Jag tänker på tex versatile horse, western riding och horsemanship...
2
Svar
34
· Visningar
2 352
Senast: Elanor
·
Western Brukar ni rida med hjälm när ni tränar/rider ut? hur gör ni på tävling? Om ni inte/ eller använder hjälm varför?:banana:
2
Svar
24
· Visningar
1 995
Senast: Piraja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka