B-C-D tävling Ulricehamn

Sv: B-C-D tävling Ulricehamn

skojar du, jag hade egentligen också dop den dagen. men det fick man stå över. :)

Om det vore så lätt, det är makens brors barn som ska döpas och de bor i Skåne. Dock är dopet här uppe hos oss så det är bara att gilla läget ;).

Men lycka till :laugh:

eftersom tävlingen krockar med clinicen för Roger Barral så fick vi prioritera.. och Roger vann.

Nu behöver du inte oroa dig för att jag ska behöva sno ditt träns igen i alla fall :rofl:

Jag ska till clinicen och spana på lördagen. Tänkte varit med men det är dop på söndagen och har inte riktigt råd med två clinics på rak (var hos HH sista helgen i augsti).

Hoppas det blir bra, ni var med sist också va?

jag kommer :) jag var på en annan tävling också denna helgen så jag har efteranmält mig. hihi. men så en till startande är det här iaf ;)

Jag ska till clinicen och spana på lördagen. Tänkte varit med men det är dop på söndagen och har inte riktigt råd med två clinics på rak (var hos HH sista helgen i augsti).

Hoppas det blir bra, ni var med sist också va?

Var du och tittade? Jag minns inte att jag såg dig... Men det var kanonbra i alla fall! Lärde mig massor, och jag ska åka över till Roger i februari och jobba häcken av mig! :D

Ja...jag var och kikade på lördag eftermiddag. En röd jacka med text Western Haflinger på ryggen. Satt på läktaren.

Jag såg eran häst men jag har inte en aning om vem som är vem av er :D.
Jag minns inte hur ni ser ut.

Jag var förbi en snabbis och tittade. Gud å mkt folk och hästar de var tydligen över 80startande.

Haha:D nae. red 3 klasser, vann två och kom 2:a i en. hahah.:cool: Red trail, WH-open där var det faktiskt 16 starter. haha och pleasure b nivå. men det var en ganska trevlig tävling, bra där kbwr :)

tack, då är det i alla fall en nöjd deltagare...
jag tror att jag har mamman till din häst, jag tycker att han är jättefin!
Tips: domaren tycker att du ska rida med längre tygel (men i form), då hade du vunnit alla klasser:laugh:

KBWR har nog nytt rekord: i WH B-klass så blev ALLA ekipage diskade, alla red fel mönster! Domaren tyckte kanske inte att alla ekipage hade på B att göra, men att det var synd för M K som red så himla fint!!

Som domarbiträde så lärde jag mig massor! Hoppas att få vara det fler gånger, vi ska ordna en "detta tittar domaren på " helg/clinic, så att vi alla ska kunna lära oss precis vad domaren tittar på.

tack, då är det i alla fall en nöjd deltagare...
jag tror att jag har mamman till din häst, jag tycker att han är jättefin!
Tips: domaren tycker att du ska rida med längre tygel (men i form), då hade du vunnit alla klasser:laugh:

KBWR har nog nytt rekord: i WH B-klass så blev ALLA ekipage diskade, alla red fel mönster! Domaren tyckte kanske inte att alla ekipage hade på B att göra, men att det var synd för M K som red så himla fint!!

Som domarbiträde så lärde jag mig massor! Hoppas att få vara det fler gånger, vi ska ordna en "detta tittar domaren på " helg/clinic, så att vi alla ska kunna lära oss precis vad domaren tittar på.

Jadå :) det fanns nog fler är jag säker på. Tack:laugh: jasså? :O impressive team? hm, jaa. alltså hemma brukar jag göra det, då går han egentligen bättre. men vi har tyvärr inte hunnit vart ute så mycket denna säsongen, så då blir han lite taggad i pleasuren så jag känner att jag måste ha lite kortare på honom så att jag kan ta kontakt om jag vill liksom.. men ska jobba på det. något tips kanske? :) tack.

jag kommer faktiskt inte ihåg om jag ska vara ärlig. haha :D men alla var inte B. startade någon youth för att jag skulle få en klass i mellan vilka det nu var, så att jag skulle hinna kolla mönstret. hehe :D

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
525
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 620
Senast: Ceta
·
Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
298
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 357
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka