Angående westernutrustning

Sv: Angående westernutrustning

Ne jag kommer ju ligga lågt i priserna men endå kunna tjäna en liten slant på det. Kommer ju inte ta ut överpriser, dock kommer jag ej ta hem sadlar eftersom det är en ren djungel och hitta rätt. och frakten blir dyrare på sadlar. Mvh Hanna

Ja de är bara sadel jag är ute efter, och den ska helst va 50cm eller mindre då ja har hittat en islandshäst ja ska skola om.

nej, jag menar inte heller att det är stort, men det är inte heller ovanligt. vi menar nog samma sak egentligen.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
0
· Visningar
75
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 620
Senast: Nepenthe
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 313
Senast: MML
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
740
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka