Sv: SWR's KM

Vi rider på samma häst så det kan vara lätt att blanda ihop oss :) Palomino med låång man. Min syster hade grön skjorta och bruna chaps, och jag hade röd skjorta och gulaktiga chaps.

Då hänger jag med i svängarna! Man är ju så uppslukad av vad man ska göra så det är svårt att komma i håg ansikten på andra. Kommer knappt ihåg vilka som jag var på banan ihop med:crazy: Skyller på nervositet...
Men den hästen med den manen lämnade nog ingen oberörd. Mycket vacker!!

Åhh vad du är snäll, men det är faktiskt väldigt nervöst att va med bland såna där elitmänniskor lite skämmigt om jag ska va helt ärlig, det var Lakrits som tyckte att jag kunde va med... hmmm skit samma det är ju en erfarenhet iallafall... bara det inte blir för sent på kvällen då ballar jag ur!!! Hu ses kanske där då!!! Håll tummarna för mig är ni snälla....

Jag har tänkt att åka dit och titta, så jag kan heja i tysthet och hålla tummarna, fastän jag inte vet vem du är:laugh: men jag har inte hittat något program.. vet du? Vad ska du tävla i?
Var du med på km:et i söndags?

Vi kommer nog dit på fredag,. på lördag har vi en planerad långritt och på sändag är det tävling! Det kommer gå kanonbra! Och jag ska hålla alla tummar jag har :D

hittar man program för helgen på sqha:s sida bara?

Åhh vad du är snäll, men det är faktiskt väldigt nervöst att va med bland såna där elitmänniskor lite skämmigt om jag ska va helt ärlig, det var Lakrits som tyckte att jag kunde va med... hmmm skit samma det är ju en erfarenhet iallafall... bara det inte blir för sent på kvällen då ballar jag ur!!! Hu ses kanske där då!!! Håll tummarna för mig är ni snälla....

Lugn, lugn vännen, det kommer gå bra ;).

Lilleman har ju skött sig kanon och det har du ju fått bevis på de senaste gångerna :D.

Ta det för vad det är, en vanlig pleasure. Någon gång måste man ju prova och du behöver inte alls tycka det är skämigt på något vis. Det är ju en Allbreeds, eller hur?

Njut av att bara vara där så ska du se att det kommer gå bra :bow:
Klart vi håller tummarna för dig...

Liknande trådar

Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 062
Senast: shebeen
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 620
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 201
Senast: Emro
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 462
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka