Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Western Någon som har erfarenhet av märket Alamo? Är det bra sadlar?
Svar
3
· Visningar
1 517
Senast: Happy_me
·
E
Western Hej! Jag började min ridkarriär som en enveten 6åring, och många års ridande blev det. Tyvärr var olyckan framme när jag var ungefär...
Svar
2
· Visningar
901
Senast: Linnzan
·
J
Western Befann mig på Grevagården i helgen och tittade lite på framridningen inför några trailklasser. Helt plötsligt börjar en ryttare och...
2
Svar
24
· Visningar
3 175
Senast: JHANA
·
Western Någon som har erfarenheter av denna hingst? Han har en stamtavla som faller mig i smaken.. Hur länge har han varit i sverige? Hunnit...
Svar
3
· Visningar
1 653
Senast: hotrodder
·
S
Western en väldigt udda en.... köpt i tyskland på ebay, importerad från panama.. nu köpt av mig här hemma... den är i mitt tycke väldigt...
2
Svar
33
· Visningar
2 953
Senast: sinner
·
Western Hej tänkte bara om ni var intresserade av att läsa hur de gått för killarna. http://jorgenschwartz.se/blog/ Hoppas de är ok...
Svar
4
· Visningar
848
Senast: Torun
·
Western Vad har du för häst? Vad tävlar du i för gren/grenar? Hur ser en vanlig träningsvecka ut för dig? Vad tränas det på? Gör du något...
Svar
14
· Visningar
1 392
Senast: lillbeka
·
Western När jag höll på med hoppning (för hundra år sen :crazy:) gick jag banbyggarkurs och fick lära mig att det ultimata var att en viss...
Svar
14
· Visningar
1 132
Senast: docskingcalibar
·
Western Vi står i begrepp att köpa en Whata Luck avkomma som sällskap till vår tre-åring, nu när vi köpt gård :banana::banana:. Nu vill jag...
Svar
4
· Visningar
1 238
Senast: Raggartass
·
L
Western När jag köpte min häst för 3år sen, så följde hans westernsadel med. den var utprovad till honom av duktig sadelmakare. Men nu tycker...
Svar
6
· Visningar
928
Senast: lundborg
·
D
Western Hej alla! Jag har hört rykten om att Harvest skall gå på Bökeberg i år. Men jag kan meddela att det gör den INTE!!!! Den kommer att...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 308
Senast: åke
·
R
Western Vad kör ni era westernhästar i för transport?? Någon att rekomendera? BILDER?? :D Vi skall köpa ny transport så småning om men jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 623
F
Western I en tråd på ett annat forum som handlar om Stacy Westfall så dyker det in flera som påpekar att man använder mkt hårda metoder inom NH...
2
Svar
23
· Visningar
3 225
Senast: Kickis
·
Western Hej Jag ska tävla imorgon söndag o upptäckte just att min regelbok blivit totalförstörd (helt oläsbar ). Behöver akut få tag på mönster...
Svar
3
· Visningar
1 330
Senast: Elanor
·
S
Western Svälj... kan inte fatta hur det ska gå till.. JAG ska va med ikväll på Harvest all breeds pleasure... antar att det bara är jag som har...
Svar
7
· Visningar
958
Senast: stone reef
·
R
Western Hallå Ja kommer åka till Jönköping sista helgen i okt o undrar om det finns nån western affär i den trakten. Nån som vet??
Svar
8
· Visningar
1 883
Senast: fisherman
·
Western Japp nu är Lucy påväg till mig! Ett sexårigt Appaloosasto som jag kommer att ha över sommaren till att börja med och sen får vi se hur...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 610
Senast: onlyappaloosas
·
S
Western Vill åka och titta på Harvest festival imorgon men SQHA hemsida verkar ha lagt av så jag kan inte se nått vilka klasser det är. Nån...
Svar
3
· Visningar
745
Senast: sthu
·
Western Jag satt nu och kikade igenom startlistorna inför Harvest och då ploppade en fråga upp; Hur kommer det sig att man deltar i...
2
Svar
22
· Visningar
1 970
Senast: lakrits
·
Western Det skulle vara roligt att ta del av lästips om trailträning, om församlingen har några rekommendationer? Websidor, böcker, DVD...? Ju...
Svar
1
· Visningar
781
Senast: attempt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Gamla hösilagebollar
  • Dressyrsnack nummer 18