Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*KL*
Då vill jag fråga, hur har ni finansierat era transporter?
Lån från bank?
Lån från annan?
Sparpengar?
Fonder/Aktier?
Annat?
Blir faktiskt väldigt förvånad att alla har råd med så dyra fina transporter. Eller är det så enkelt att alla är jätterika och jag är jättefattig?
Jag har min Thule Premium!
Stor och praktisk transport. Har både sadel- och klädkammare, och ovanpå dessa finns ett "höfack" som man kommer åt inifrån transporten. Sitter en rullgardin där för att sakerna ska hållas på plats. Är extra brett framför hästarna, enl. leverantören speciellt anpassat för tävlingsryttare som ofta tränsar och fixar innuti transporten.
Mycket lättarbetad och säker på alla sätt. Är mer än nöjd över den! Går att binda upp hästen på utsidan också. Mellanväggen ser ut som på denna bilden. Mycket praktiskt om man ska ta den åt sidan och man har torv i den. Sånna hela fasta väggar blir jag tokig på
Kan varmt rekomendera denna!
Tror själv att de flesta "vrålåk" inte är betalda kontant intjänade egna pengar..antingen är egna fastigheten belånad xtra ell så har man en egen firma som den är inköpt till.*KL*
Då vill jag fråga, hur har ni finansierat era transporter?
Lån från bank?
Lån från annan?
Sparpengar?
Fonder/Aktier?
Annat?
Blir faktiskt väldigt förvånad att alla har råd med så dyra fina transporter. Eller är det så enkelt att alla är jätterika och jag är jättefattig?
ha, ha...har hört en del av min man också..han svor som en galning..har hafft en Ume A 60 tidigare o en Boj 220..när de släpen var sålda hade jag kontanta pengar över, vägrade lägga dem på ett Ume släp som han ville ha igen kostar ju för tusan 123 000 kr, sa blankt nej, släpet ska bara pållen åka i då duger en importvagn, bara den är rymlig o har rostfria bults, boggi mm.. fick en vagn som är hyffsat bra som jag kunde betala kontant..inga förb...lån.Maken har en del att säga om en del av dom...han har jobbat rätt mycket med underhåll och reparation av hästtransporter och det är ett under att jag fick köpa mig min polska variant...men, så hade han renoverat det också så han visste att den var av bra kvalitét
Jag har en återförsäljare på den vagnen här i närheten. Har verkligen väckt min nyfikenhet. Blir inte förvånad om det kommer att stå en sån här så småningom
skulle det inte vara mer praktiskt om dörrarna öppnades åt andra hållet? Eller är det en omöjlighet med stödhjulet där framme?