Transport där man får mest för pengarna.

Sv: Transport där man får mest för pengarna.

Ja det finns bakbommar att köpa från Thule exv. Eller så ber man en duktig hantverkare att svetsa.

Har dragit Thule Equiliner med volvo V70 och det låg riktigt skit bakom bilen, hoppade och drog i kroken och hade sig, även med fet welsh cob i, mkt obehaligt.

equilinern är nu borta ur mina förslag

sluis stinger/xx-trail då, någon som har åsikter/erfarenhet av den transporten? :) holländsk tillverkning; de gör ju bra hästar men gör de bra transporter också? :D

Jag kan varmt rekomendera Star Trailer Viking. Hade en sådan i 9 år och var aldrig något annat än supernöjd med den. Stabil, luftig, ljus och bara helt underbar. Såldes endast och bara då vi har två hästar nu. Tror vi fick lasta 700 kg i den ungefär, totalvikten var 1350.

Annars går det mycket enkelt att hitta en fin och välskött Bojvagn för pengarna du har! Vår nuvarande är en välskött Boj från 1999, och jag avgudar den.

Jag kan varmt rekomendera Star Trailer Viking. Hade en sådan i 9 år och var aldrig något annat än supernöjd med den. Stabil, luftig, ljus och bara helt underbar. Såldes endast och bara då vi har två hästar nu. Tror vi fick lasta 700 kg i den ungefär, totalvikten var 1350.

den jag ev. ska kolla på är en safir.

men nu har jag hittat den här "sluis stinger" som ser väldigt trevlig ut på bild i alla fall. har dock aldrig hört något om den! så ska försöka titta på den i veckan och provköra. finns också en bit bort men inte fullt så långt bort som star trailern...

Liknande trådar

Utrustning Jag har bestämt mig för att köpa en transport. Det stressar mig lite att vara beroende av att låna/hyra.. Har lite funderingar kring...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 046
Senast: Mimmimamma
·
Hästhantering Har en nybliven 6-åring som fram tills 4 års ålder var både lätt att lasta och köra. Som 3-åring fick hon en större sårskada och fick...
2
Svar
27
· Visningar
4 223
Senast: Rugge
·
Trav Tänkte roa er med en följetong om en ganska originell häst.. 4-årigt sto, inköpt för slaktpriset, osedd långt uppifrån. Enligt...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
10 413
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London