Sv: Projekt Greta..
*snyfft* Hon gnäggar var gång hon ser mig, DET gör ONT...//Linda-bödeln
OM jag vet hur ONT det gör....
Jag tog ju bort min förra veckan...och jag hade gjort samma sak för honom, som du gjort för Greta. Jag räddade bokstavligt talat hans liv förra sommaren och vi fick 16 underbara månader tillsammans innan jag insåg att hans ben bara förmultnade...och det fanns inget att göra....
Han var oxå så otroooligt tacksam för vår tid, och talade om det för mig varje dag....så fort han så mig så skreeeek han rakt ut och kom springandes bara för att välkomna matte....
Och vet du...varje gång Greta gnäggar åt dig, så tackar hon dig för vad du gjort för henne. En häst glömmer aldrig, och hon kommer ALLTID att vara dig evigt tacksam för att hon fick njuta sin sista tid hos dig...och att du brydde dig OM henne för den hon var.
Det SKÄR i en när man tänker på att man har deras liv i sina händer, och att veta att man snart måste avsluta det...det gör så ONT så man gå sönder....men jag är överygad om att ditt beslut är det rätta! En eloge till dig.....
Och Linda, du är inte någon bödel, du är Gretas nyckel till friheten....
Jag kan redan se Watte stå och vänta på att Greta ska komma och galoppera ilag med honom.....han kommer ta hand om henne, och vi kan åtminsone vara säkra på att våra älsklingar aldrig kommer få lida igen.....
Många många kramar till dig.....
/Sandrah - som fortfarande inte plockat upp spillrorna av sitt hjärta...