Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad jobbigt!Well well var som sagt hos vet igår, dom hitta absolut ingenting som kan göra att han gör som han gör, misstankarna var att en nerv är i kläm nånstans men fick röntga allt och inget hittades mer än att han har KS,
halta inte på böjprov eller longering......nada fel på hästen förutom sadel problem igen.....
Ja jag visa filmen, mem det kommer sekundärt från ryggen säger dom och sadlen som jag hade med och visa var inte optimal, har haft ett flertal olika kända sadel utprovare men ingen har lyckats hitta rätt.Raderat. Blev tydligen dubbelt![]()
Vad trist.Ja jag visa filmen, mem det kommer sekundärt från ryggen säger dom och sadlen som jag hade med och visa var inte optimal, har haft ett flertal olika kända sadel utprovare men ingen har lyckats hitta rätt.
Men har fått boka tid på samma klinik där jag var hos deras sadel utprovare, så nu måste jag tänka om igen ang uppbyggnationen av hans rygg muskulatur...
Tycker nog att du ska åka till en annan veterinär. Får nog säga att jag inte alls köper att den sortens hälta kommer från en dålig sadel. Då jobbar jag ändå med sadlar och har sett en hel del shitty reaktioner. Blir brydd över att de inte vill sätta in nåt smärtstillande för dig att rida på för att se om det blir skillnad.Ja jag visa filmen, mem det kommer sekundärt från ryggen säger dom och sadlen som jag hade med och visa var inte optimal, har haft ett flertal olika kända sadel utprovare men ingen har lyckats hitta rätt.
Men har fått boka tid på samma klinik där jag var hos deras sadel utprovare, så nu måste jag tänka om igen ang uppbyggnationen av hans rygg muskulatur...
Ja d e svårt,Vad trist.
Så svårt att hitta bra sadelutprovare.
Nä d syns inget vid longering eller tömkörning... bara uppsuttet det blir så, inte alltid det har synts.Tycker nog att du ska åka till en annan veterinär. Får nog säga att jag inte alls köper att den sortens hälta kommer från en dålig sadel. Då jobbar jag ändå med sadlar och har sett en hel del shitty reaktioner. Blir brydd över att de inte vill sätta in nåt smärtstillande för dig att rida på för att se om det blir skillnad.
Vågar du prova barbacka för att se om det blir skillnad? När du jobbar på lina eller töm hemma, får du samma hälta då som på filmen?
Ah men då är nånting gjort åtminstone. Fick intrycket att du fick åka hem med en klapp på axelnJa d e svårt,
Nä d syns inget vid longering eller tömkörning... bara uppsuttet det blir så, inte alltid det har synts.
Fick injektioner i ryggen med hjälp utav ultraljud och fick kortison längre ner. Insatt på butta.
Jag fick samma intryck.Ah men då är nånting gjort åtminstone. Fick intrycket att du fick åka hem med en klapp på axeln.
Jag får skylla på att det var tidigt tidigt imorse när jag kommenterade och fick inte med alltJag fick samma intryck.
Måste vara skönt att något gjordes i alla fall @Idaw83