Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Jahapp då var det bestämt. Jag ska åka till det stora landet i väster och rida och ta hand om hästar i tre underbara månader! Eftersom...
Svar
18
· Visningar
1 564
Senast: åke
·
M
Western Jag rensade bland mina grejor idag och hittade ett par gamla medic hotters ("vulkan-skydd" kallade jag dom på tidigt 90-tal....) Jag...
Svar
5
· Visningar
2 239
Senast: Magneten
·
Z
Western Hej!! Är det någon som vet något om denna sadel. Hur den är i kvalité, att rida i osv. Vad ligger dom i för prisläge. Jag hittar...
Svar
6
· Visningar
2 442
Senast: zizzy1
·
Western Såg på RHA:s hemsida att det ska hållas ett möte mellan RHA, SQHA, SRCHA, SCHA, Team RHC samt veterinär angående kossetävlingar nästa...
Svar
6
· Visningar
1 241
Senast: janne-s
·
Western Idé torka att göra träningen mer rolig. :confused: Just nu tränar jag med hästarna varje ridpass; Böja, ställa, halvhalter...
Svar
2
· Visningar
832
Western Nu har jag råkat ut för att två olika tränare har olika sätt att rida spinn. Och jag känner mig rätt förvirrad. Och undrar givetvis hur...
2
Svar
21
· Visningar
2 996
Senast: Paxinarion
·
Western Jag behöver er hjälp med lite tips och ideer. Det är så att tillridningshästen jag har är väldigt stel i nacken och jag vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 002
Western Jag måste bara visa bilder på Willes nya hagkompisar :banana: Kalven med sina små "djävulshorn" hihi visst e han söt...
Svar
13
· Visningar
1 111
Senast: ishmanda
·
P
Western Hej! Hittade ingen direkt tråd jag tyckte passa, men vet ni någon så säg gärna vänligt till! :laugh: Jag håller på och letar efter...
Svar
14
· Visningar
2 858
Senast: minternet
·
Western Tycker vi ska skrota LR som tillsammans med delar av SRHAs styrelse sysslar med systematisk mobbing av väl utvalda...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 860
Senast: Gordon
·
Western Vad är det för sadlar? Erfarenhet? berätta allt:banana:
Svar
11
· Visningar
2 035
Senast: arizona
·
D
Western Hej.... Jag undrar om det finns nån som har nåra bra tips att tänka på när man flyttar??? Vi flyttar om ca. 4 veckor (knappt) och har...
Svar
12
· Visningar
1 313
Senast: docskingcalibar
·
Western Har ni någon koll på hur det är med kval,vart och när SM ska gå och liknande saker,skulle verkligen behöva att ha tips.Hur var det förra...
Svar
3
· Visningar
911
Senast: LaQuent
·
Western Hej:) Jag har en häst som jag håller på och trännar plesure joggen med.Man ska ju ha lösa tygglar och så.Men han går några meter sen så...
2
Svar
27
· Visningar
2 319
Senast: lakrits
·
S
Western Någon som ha hört talas om honom ? &vet hur han är och har ev några bilder på honom. Han är paint är det ända jag vet om han. Lever han...
Svar
2
· Visningar
1 048
Senast: wigdul
·
N
Western Undrar hur ni tränar den från marken .Om min häst inte förstår rygga den gärna istället för att gå åt sidan.Har ni några goda rad?:bow...
Svar
12
· Visningar
1 084
Senast: ninchen
·
Western Hej!! Jag håller på att träna min häst på enhandsfattning:)När han har blivit tillräckligt duktig på det ska jag börja tävla honom på...
Svar
15
· Visningar
1 525
Senast: Sasse_
·
M
Western Hej allihop.I helgen fick jag hem en häst som inte haft det så bra.Han har vandrat runt som jag vet inte vad,och när jag fick syn på...
Svar
5
· Visningar
1 119
M
Western Hej Har en liten dam född mars -08 hemma. (Paintkorsning) Målet med henne är att hon som vuxen häst ska tävlas främst i trail. Jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 511
Senast: docskingcalibar
·
Western Hej. Har vart lite trassel hit och dit.. men jag hade iaf tänkt att åka på harvest. nu gick ju anmälningstiden ut igår.. Har ringt...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 044
Senast: Gordon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka