Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Western Läste på stallmagasinets hemsida att ridsportförbundet vill ha ett öppet möte om reining under horse show i globen...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 214
Senast: Texaz
·
Western Har trillat in på ebay... :angel: Circle S, är det någon som har någon erfarenhet av deras sadlar? Kvalitet? Kikat på denna. Jag har...
Svar
5
· Visningar
914
Senast: MittNyaJag
·
Western Har nog bestämt mig för att sälja mitt fullblod som jag har och köpa en quater! :) Känns som deras mentalitet passar mig bättre. Jag har...
Svar
8
· Visningar
1 524
Senast: malinsnoops
·
Western Tjo westernvänner.. jag har bara en liten fundering som cirkulerat runt i huvudet några veckor. Tänkte bara höra rent generellt om hur...
Svar
12
· Visningar
1 391
Senast: Chex
·
F
Western Behöver lite hjälp av er (förhoppningsvis;)) westernexperter. Jag har kommit över en westernsadel billigt som jag ska sälja vidare...
Svar
10
· Visningar
1 195
Senast: __Jeanette
·
Western Någon som ska var med på Jagfeld clinicen nästa helg? Jag ska dit och kolla, vill se hur han tränar först men nästa gång ska jag med...
Svar
13
· Visningar
1 190
Senast: Texaz
·
Western Har precis fått veta att varken westernsadeln & den engelska längre passar hästen, så nu är det sadeljakt igen.. :( Ska tillbaka till...
Svar
13
· Visningar
2 553
Senast: Liten
·
Western Inte för att jag var så imponerad innan direkt.. ser ut som små hamstrar som glömt spotta ut maten små.... lutar åt fel håll,illa för...
Svar
10
· Visningar
1 409
Senast: Lenita
·
Western Jag frågar av ren nyfikenhet och lägger inga värderingar i det alls. Vi ska alla rida på ett sätt som känns bra för både ryttare och...
10 11 12
Svar
238
· Visningar
16 501
Senast: Mysaan
·
E
Western Lite roligt att veta vad ni använder för kraft foder (tävlingshästar), märke? vad har ni märkt för skillnad med fodret? Päls...
Svar
2
· Visningar
1 106
Senast: Gordon
·
Western Med tanke på hur vissa misshandlar sina hästar på framridning så är det kanske tyvärr dags att man gör framridningreglerna tuffare...
2
Svar
24
· Visningar
2 741
Senast: Tender
·
Western Som sagt.. vad föredrar ni att ha under padden? Material, märke etc? :)
2
Svar
36
· Visningar
2 891
Senast: bigganl
·
Western Själv ahr jag sysslat med western en längre tid, men jag kan inte kalla mig så duktig. och jag vill så himelens mycket. Men vad gör...
Svar
9
· Visningar
1 264
Senast: lurvas83
·
Western Vad tycker ni om den? Är det en skitsadel? Har tänkt att ha den när jag rider ut osv.
Svar
2
· Visningar
2 186
Senast: Mysaan
·
Western Jag skall köpa sadel och undrar om nån vet en bra butik i boråsområdet?? Eller kanske runt alingsås eller vara???
Svar
5
· Visningar
1 221
Senast: Elanor
·
Western Jag försöker än en gång att i detta forum få hjälp där ingen annan tycks kunna hjälpa mig! Finns det någonstans på denna jord s.k...
Svar
1
· Visningar
719
Senast: arizona
·
Western jag har funderat på en sak som nån säkert kan hjälpa till med...Hur mycket måste man kunna för att rida en d-tävling i tex pleasure och...
Svar
18
· Visningar
1 402
Senast: fitzy
·
Western Ännu en sadel fråga. Jag hoppas ni orkar läsa och svara. Hittar inget svar i gamla trådar. Men jag har funderat: Hur vet man att...
Svar
3
· Visningar
924
Senast: ishmanda
·
Western Tycker att det är knepigt med passformen på skydden till min quarter. Om jag har Davis skydden i storlek cob så är de lite långa på...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: Lazy Lady
·
Western Hur används det egentligen? På min tub står det att man ska bara behöva ta en liten mängd och massera in men det lyckas då inte jag med...
Svar
9
· Visningar
1 323
Senast: Nethril
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka