Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Western Kan alla raser ha slides? Min hovslagare säger att min arabkorsning aldrig kan ha slides, för han "kommer bryta ryggraden" om jag...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 102
Senast: Pargos
·
G
Western hittade den hos sadelmakeren, den har bra läder, ralidebom och verkar bra tillverkad. " DD" stå som märke men när jag googlade under det...
Svar
13
· Visningar
1 878
Senast: Gerry
·
Western Hah! Jag hann först:p Jag, Allie och Rico vill passa på att önska er en :banana:RIKTIGT GOD JUL och ett RIKTIGT GOTT NYTT...
Svar
13
· Visningar
1 277
Senast: Chex
·
Western Ni kunniga inom westernavel ;), vilka är de största/viktigaste skillnaderna mellan en apendix och en "ren" quater? Om pappan är en...
2
Svar
24
· Visningar
2 308
Western För det första, jag är inte westernryttare. Har dock en bomlös sadel, så riktigt "engelsk" stil kör jag väl inte heller då :). Sadeln är...
2
Svar
25
· Visningar
4 114
Senast: Seabaz
·
Q
Western Jag undrar om någon som är bra på färggenetik kan hjälpa mig att lösa ett litet mysterium? ( Bara för att jag är så nyfiken) Hur kan en...
2
Svar
35
· Visningar
8 718
Senast: qtrsforpleasure
·
P
Western Hej! Är det någon som vet hur man gör för att uppgradera sitt AQHA-medlemsskap från "vanligt" till amatör? Min sambo har nu ett...
Svar
5
· Visningar
1 100
Senast: Peppan
·
A
Western RHA ska sätsa på ungdoms träning i Barrel & Pollbending med mindra haster :bump: Hoppas vi för se dom på tävlingen också. Arizona
Svar
1
· Visningar
741
A
  • Låst
Western Kåla och se om du är med :banana: http://www.ranchhorseclassic.se/custom/pages/movie.asp Hoppas det gå, ännars för ni gå till...
Svar
1
· Visningar
900
Senast: Elanor
·
Y
Western Hej Ja e ny i gänget och inte hunnit se alla länkar därav min fråga som kanske redan behandlats här. Jag har tidigare tävlat i trail...
Svar
4
· Visningar
968
Senast: lillbeka
·
R
Western Hur gamla ska hästarna vara för att ställa ut i Halter? Tränar ni era hästar fysiskt innan, mer än att ställa upp dem alltså? Får man...
2
Svar
28
· Visningar
2 313
Senast: wrangler
·
T
Western Jag har en maxad d-ponny, en underbar tinker som jag rider western med. men jag har haft tankarna att sälja och skaffa en quater...
Svar
14
· Visningar
1 666
Senast: Paxinarion
·
K
Western Någon som vet om det delats ut några Championat än för 2008? Känns som att det borde vara dags snart med tanke på att året snart är...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: Kleman
·
Western Är det nån som har tips på hur man gör i denna gren. Jag vill veta allt, funderar på om det kan vara något för min unghäst. Bara för att...
Svar
13
· Visningar
1 428
Senast: CindyLou
·
S
Western Kollade i tävlingskalendern på RHAs hemsida och kunde inte hitta något om WRAS SM, någon som vet var (vilken klubb) tävlingen kommer att...
Svar
7
· Visningar
1 091
Senast: lakrits
·
Western Jag fick idag förfrågan om att ha westernuppvisning på ridklubbens julshow, och givetvis tackade jag Ja. Nu vill jag ha hjälp med att få...
2
Svar
22
· Visningar
4 040
Senast: ricca
·
Western Hej alla bukewesternfolk;) Nu är det så här att jag har ett sto och jag ska börja igen med westernridning och jag undrar vilken sadel...
2
Svar
22
· Visningar
2 288
Senast: Chex
·
Western Hur gör du med hästens svans så här års? Om jag flätar blir svansen full med spån och hö. Om jag inte flätar blir det lerkokor i hela...
2
Svar
37
· Visningar
4 528
Senast: Kickis
·
Western Och då tänkte jag starta en "jultråd". :banana: Här kan vi väll lägga upp bilder med julkänsla på våra hästar, men även kanske om man...
2
Svar
24
· Visningar
2 265
Western Lägg in det ni nyss köpt, jag börjar :D överpadd: Pegasus airboots:
Svar
10
· Visningar
1 163
Senast: Cita
·