Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Jag försöker verkligen att ta mig någonstans, framåt, inom häst och westernvärlden. Jag hoppade av skolan för att hinna och kunna göra...
2
Svar
27
· Visningar
2 867
Senast: leia
·
T
Western Snart är det dags för min Plutt att ridas in (eller ganska snart åtminstone, börjar väl till hösten). Jag vill kunna förbereda henne så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 713
Senast: wrangler
·
Western Ni som kan mycket om avel och blodslinjer hjälp mig.Vilken typ av quarter visar min hästs härstammning på? Vilka grenar Colonels Fella...
Svar
8
· Visningar
1 552
Western Hej!! Vilken klubb tävlar ni för och varför??? Finns det någon som tävlar för Western Riders Sjuhärad Borås??? Ska väl dra igång...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 538
Senast: lewellyn
·
F
Western Skulle någon vänlig person vilja klara ut detta med åldersgränser inom Western,:crazy: Får man tävla ponny efter att man fyllt tex 19...
Svar
9
· Visningar
1 044
Senast: Paxinarion
·
T
Western Vad är det domaren tittar på i halter? Är det hela hästen som bedöms? Kan hästen få olika bedömningar från en gång till en annan...
Svar
6
· Visningar
1 062
Senast: Thornbird
·
G
Western Finns det någon som vet var jag kan köpa en läderrem till westernsadelgjord? Jag har en westernsadel, men jag gillar inte läderremmen...
Svar
5
· Visningar
1 840
Senast: Lenita
·
Z
Western Lite nyfiken på westernridning... 1. Kan man rida western på vilken häst som helst, eller ska dom ha lärt sig speciella saker? 2...
Svar
1
· Visningar
769
Senast: Elanor
·
E
Western Kollade runt lite på intenet och hittade dessa filmsnuttar. från SHARK (Show Animals Respect and Kindness) Jag grät och tittade...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 112
Senast: skuggan_
·
V
Western Har provat en Premier reiner och den satt jättebra på hästen. Skulle hellre vilja ha roundskirt och undrar om Premier maple reiner kan...
Svar
3
· Visningar
1 570
Senast: Chaparall
·
E
Western Hur brett är det med bomvidd 3 på westernsadlar?
Svar
9
· Visningar
2 594
Senast: Linnzan
·
O
Western Hur ska man på ett vettigt sätt kunna värdera en ca 2 år gammal westernsadel? Givetvis förstår jag att märket har betydelse, likaså...
Svar
5
· Visningar
1 676
Senast: Isabelle L
·
T
Western Vill gärna ha så mycket info och råd som möjligt om vad som gäller. Både praktiska och om regler. Kostnader, vad man ska tänka på...
Svar
4
· Visningar
1 707
Senast: Linnzan
·
Western Hej! Jag behöver lite hjälp... Kan någon, snälla, hjälpa mig?? Jag har nyligen köpt ett solid paint sto f-03 som är e. QT´s High...
2
Svar
21
· Visningar
4 286
F
Western Hjälp! Vad hade ni användt för storek på westernsadel till ett varmblod som är ganska nätt, men ändå normal tjock och mer åt det...
Svar
6
· Visningar
1 747
Senast: Congeria
·
Western Hej!! Ska köpa min första quarter och har hittat en häst. Ägarna sa att hästen har pass men inte chip och att man inte behöver det...
2
Svar
24
· Visningar
2 144
Senast: docskingcalibar
·
Western Jag har ett varmblod, gammal travare på 21 år, bra ,musklad, mycket fin i kroppen o.s.v. Nu ska jag börja med western, har en mycket van...
Svar
2
· Visningar
1 039
Senast: MizzFail
·
Western Kolla denna http://uk.youtube.com/watch?v=vrYOQ52U3LQ&feature=related :love::bow::bow:
2
Svar
20
· Visningar
2 316
Senast: Apache
·
Western Finns det? Någon som älskar att skriva om western och dessutom om snygg och bra utrustning? Någon som vill börja så finns ju...
Svar
2
· Visningar
1 054
Senast: alazzi
·
Western Vad har ni andra för bomvidd på westernsadeln till er quarter?? :)
Svar
11
· Visningar
1 614
Senast: Isabelle L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Adoptivhund vägrar gå ut
  • reservdelar till klösträd
  • Uppdateringstråd 30