Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Western En bekant till oss söker en westernsadel till sin camarguehäst och jag undrar om ni kan ge råd vad som är vettigt att köpa? Jag ska ta...
Svar
10
· Visningar
1 473
Senast: leia
·
T
Western Vad använder man för huvudlag i Hunter klasserna???? jag har kollat som en tok på alla bilder,men inte blir jag klokare:angel:
Svar
5
· Visningar
1 036
Senast: docskingcalibar
·
Western Det skulle vara kul att veta vilken gren ni tror att våran häst passar bäst till om man ser till exteriören? Har inte riktigt koll på...
Svar
2
· Visningar
856
Senast: _FiA_
·
Western Finns det några här som har avkommor efter CC Top Whiz? Kan ni berätta lite om hur ni tycker att de är? Jag har funderingar på att...
Svar
13
· Visningar
3 506
Senast: sussie66
·
Western Har en funderan och hoppas på att det finns någon kunnig person som vill hjälpa mig. Jag vill betäcka mitt quartersto, hon är e: Crimson...
Svar
4
· Visningar
1 098
Senast: docskingcalibar
·
A
Western Hoppas det har fungera: http://www.youtube.com/watch?v=kw-mTgrY2LU Arizona
3 4 5
Svar
88
· Visningar
8 422
Senast: Camremmen
·
Western Gav mej själv ridlektioner i julklapp, och fick resor fram och tillbaka av pojkvännen. Det är ju bra, jag har inte ridit lektion på...
Svar
12
· Visningar
1 334
Senast: sheerona
·
Western Enligt er? Vad satsar ni själva på för gren och vad har ni för häst? Vad är det ni söker hos en häst?
Svar
15
· Visningar
1 695
Senast: onlyappaloosas
·
A
Western Här har du Ty Murry och Bull Riding For Newcomers: http://ca.youtube.com/watch?v=dmxtHv6WpR0&feature=related hoppas den fungera...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: Kickis
·
C
Western Jag undrar hur jag kan bota min häst mot SIS? (Skit I Sadeln). Problemen som jag känner till (finns säkert flera) är att jag spänner...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 265
Senast: CindyLou
·
Western Häst behöver egentligen inte skydd, han slår inte i eller så men nu när vi börjar träna mer snurrar och vändningar vill jag ha skydd på...
2
Svar
20
· Visningar
2 244
Senast: urkella
·
S
Western Min häst svettas mycket på ryggen under padden. Hon börjar få små knutor av detta. Någon som har ett bra tips på ventilationspads...
Svar
4
· Visningar
968
Senast: Camremmen
·
A
Western liten tuffing med stort hjärta efter Wheeling Eldorado under Poco Black Magic Two hjälp mej med namn, alla ni med härlig fantasi...
2
Svar
32
· Visningar
2 480
Senast: anniequarters
·
Western Vad ska man tänka på? Hur är dessa raser i temperament och ridbarhet? Vilka stammar är eg bra? Främst då om man vill rida trail...
Svar
1
· Visningar
2 864
Senast: anniequarters
·
Western Ja, jag var inne på sqha nyligen och läste en del om att ha en betäckande hingst (aqha) men vart mest förvirrad och kände en lätt ångest...
Svar
3
· Visningar
1 132
Senast: Wild Rein
·
Western Lägg in bilder från när ni tävlar:bump:
Svar
10
· Visningar
1 434
Senast: Nethril
·
Western Sitter och tittar på reiningvideor på youtube och vet inte om jag ser fel eller gör man alltid rollbacks åt samma håll (i detta fall...
Svar
5
· Visningar
945
Senast: Pargos
·
F
Western har pratat med en som säljer en westernsadel där sadelgjord ingår. Ingen bakgjord dock. vet någon om man måste ha bakgjord? isåfall...
Svar
3
· Visningar
1 372
Senast: feliand
·
Western Någon som känner till detta sadelmärke? Hur är kvaliten?
Svar
2
· Visningar
779
Senast: Louica
·
Western Läste nyss på en av nättidningarna att WesternSverige vill ta fram ett gemensamt SM i stället för utspritt på flera olika tävlingar och...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
7 584
Senast: HQRSE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• reservdelar till klösträd
  • Uppdateringstråd 30