Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western Idag provade jag western på min häst för första gången. Verkligen efterlängtat var det. Och verkligen otroligt kul också! Både jag och...
Svar
12
· Visningar
1 068
Senast: _FiA_
·
Western Tänkte höra vad ni skulle säga att denna herre har för färg?:) Han skiftar rätt mycket mellan årstiderna (ljusare på sommaren) och...
2
Svar
25
· Visningar
3 770
Senast: Nethril
·
P
Western Hur många av er som tränar/tävlar reining har slideskor på era hästar? Har du alltid slides eller bara vissa perioder? Nyfiken i en...
Svar
6
· Visningar
1 064
Senast: hotrodder
·
Y
Western Hej. Mitt första inlägg kommer handla om gnäll (gnägg om man nu ska vara hästunderfundig) Som vän av hästsport i allmänhet och...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 416
Senast: Texaz
·
S
Western Hej! Jag vill prova på lite western med min häst men kan i stort sett ingenting om det. Så nu undrar jag om ni kan skriva t.ex: Sidepull...
2
Svar
21
· Visningar
2 226
Senast: CCorneliaa
·
C
Western Jag har precis börjat rida lite på sidepull på min häst. Rider egentligen engelsk ridning på vanligt tredelat bett och det är väldigt...
Svar
5
· Visningar
797
Senast: malumbub
·
Western Jahapp. Här har man gått och varit sprudlande glad för att Ranch Horse Classics blev av trots allt krångel mellan RHA och High...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 618
Senast: SKOGSRÅA
·
E
Western Jag sitter och letar efter lite hingstar som man kan tänka sig att ta på mitt paint sto.:d Hon är palomino overo. E:Skippers Doolittle...
2
Svar
25
· Visningar
3 636
Senast: missapril
·
Western Westernridning har uppmärksammats i tidningen ridsports nättidning, men dessvärre är det ingen positiv uppmärksamhet... Enligt...
Svar
2
· Visningar
964
Senast: Bumble-Bee
·
Western Hej Hur ofta tränar du din häst för en tränare? Och för vilken tränare? Jag gör det en gång i veckan:D
Svar
14
· Visningar
1 802
Senast: Kapre
·
R
Western Finns det möjligen någon bland "westernfolket" som har varit i Arizona på White stallion ranch? Jag och min dotter(vuxen) skall åka dit...
Svar
1
· Visningar
850
Senast: TDJ
·
M
Western Howdy! 2 Ekipage, sk 'svenskekipage', har kvalificerat sig till finalen på NRHA Futurity 2008. Om jag inte är helt ute och cyklar...
Svar
11
· Visningar
1 169
Senast: Texaz
·
P
Western Känner någon igen denna sadeln? vad det är för typ av sadel och om det är någon billig skit eller en bättre sadel?? Det enda märke jag...
Svar
15
· Visningar
1 427
Senast: Gordon
·
Western Tcker det är för få bildtrådar i gång här på western Så nu vill jag se MÅNGA bilder på hästar som jobbas, ridna eller från marken
Svar
10
· Visningar
1 621
P
Western En kompis till mig ska sälja sin westernsadel men vet inte vad för märke den är, och jag vet ärligt talat inte själv om man kan se det...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: Pargos
·
Western Är det någon som vet var man kan få tag på en flankgjord modell större? Köpte nämligen mig en ny sadel av en kompis till nya pållen...
Svar
1
· Visningar
1 390
T
Western Hej Jag har ett sto efter en quarter hingst, rider inte western. Jag har försökt hitta information om honom på internet men hittar...
Svar
17
· Visningar
1 939
Senast: Touchforlife
·
C
Western En hjälp till er som behöver träna inför nästa års ropinggrenar. Håll lassot i beredskap,låt träningen/tävlingen börja...
Svar
6
· Visningar
979
Senast: CindyLou
·
A
Western Har lite frågor om Arab-SM i western. Vart hålls den?När? Skall ryttare och häst ha licens?Grönt kort? Måste man på något vis...
2
Svar
30
· Visningar
2 810
Senast: ainavi
·
Western Äar det nån som vet om det finns några westerngymnasuim ellr om det är på väg att bli ett?
Svar
17
· Visningar
1 840
Senast: RoXik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka