Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Bildtrådar i alla ära men nu är det dags för filmer tycker jag! Så ös in massa länkar till filmer med era westernkusar! Spelar ingen...
2
Svar
29
· Visningar
3 011
Senast: ainavi
·
Western Rider en av mina hästar på en lätt böjd pelhamstång, med dubbla tyglar, och upplever att hon trivs riktigt bra på detta bettet. Men jag...
Svar
1
· Visningar
710
Senast: Elanor
·
Western Javisst vet ni, den 20e oktober lastades min bebis in i en container för att flygas till Europa. Den 21a landade han välbehållen och vid...
2
Svar
31
· Visningar
2 996
Senast: Luxus
·
A
Western Dessa härliga Cowboy & Cowgirls http://www.youtube.com/watch?v=dQHnBRoCAsg&feature=related Arizona
Svar
8
· Visningar
1 100
Senast: docskingcalibar
·
E
Western Hejsan! Jag skulle behöva lite akut hjälp! Har drullat bort lösen till AQHA's hemsida och kan därför inte söka själv. Skall göra en...
Svar
5
· Visningar
873
S
Western Hej.. är ny inom det renrasiga.... Är så att jag har köpt en liten paint kille... mamman är paint och pappan quarter... (den lille är...
Svar
5
· Visningar
859
Senast: wrangler
·
H
Western Satt och kollade runt lite på annonser på nätet och såg då en häst som jag har ridit lite till salu. I annonsen stod det bl.a vad hästen...
Svar
13
· Visningar
1 372
Senast: anniequarters
·
A
Western the copatition is getting tough! http://www.youtube.com/watch/?v=EyWQLizwl4&NR=1 Arizona
Svar
2
· Visningar
725
Senast: arizona
·
Western Om ni skulle välja en utlänsk quarterhingst att betäcka med som är reining alt. allroundinriktad, vad skulle ni välja då? :)
Svar
7
· Visningar
1 157
Senast: Cee My Proudness
·
Western Förstår att ni säkert blir jätte trötta på alla sadelfrågor. Min häst går i dag med en engelsk sadel som är normal mot smal. Hon har...
Svar
3
· Visningar
830
Senast: kenneth
·
Western Egotråd för alla som har vunnit någon rosett i sommar. In med rosettbilder från sommarens tävlingar:)
Svar
19
· Visningar
1 827
Senast: Thornbird
·
H
Western Hej!! Satt just och laste tavlingskalendern for nasta ar. Det ar en del nya och det ar jattebra men jag undrar om sept rundown inte...
Svar
5
· Visningar
945
Senast: Texaz
·
E
Western hejsan.. har nyss flyttat till en by som ligger utanför skellefteå o undrar om någon har något förslag på någon westerninstruktör runt...
Svar
1
· Visningar
812
Western Är det någon som har testat St Hippolyt Nuri Star? Det ska vara speciellt anpassat för westernhästar. Vad tyckte ni om det isåfall...
Svar
6
· Visningar
1 178
Senast: Leola
·
P
Western Alltså, nu har jag letat med ljus och lykta på varende sajt efter en bra westernsadel (reining) gärna show men inget måste, men som ska...
Svar
17
· Visningar
3 023
Senast: FiaPiaLisa
·
S
Western Vill höra lite olika tankar och funderingar här angående bettsling av westernhäst som tävlas! Mina frågor är...: * Varför finns...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 191
Senast: docskingcalibar
·
L
Western satt och funderade på foder då det poppar upp mer o mer western foder. Någon som kör dessa western foder???? För mig känns det som ett...
Svar
8
· Visningar
1 481
Senast: Linnzan
·
Western Jag har precis flyttat till Örebro och söker träningsmöjligheter inom western, gärna reining eller koinriktat. Det kan också vara rent...
2
Svar
30
· Visningar
5 925
T
Western Vad skulle du vilja ändra/lägga till i den kommande regelboken för 2009? Eller: A – Jag tävlar inte på wras-tävlingar ____.B – Jag...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 175
Senast: lakrits
·
Western Jag är inte westernryttare men tränar inför distans och är på jakt efter bladsadel. Det jag funderar på är hur bladsadeln ska passas in...
Svar
5
· Visningar
1 075
Senast: Daimie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka