Filmer på era westernhästar

Sv: Filmer på era westernhästar

jadu bra fråga, jag tror han var själv:confused:
ja visst är han fin och tack så mycket!

har nu lagt upp videon från idag då vi var på hoppträning för första gången :bump:
http://www.youtube.com/watch?v=zRL4j_SpKrE

Hunter Hack here i come.......
:rofl:

Åh det där ska du inte skämmas för. Min pålla totalriver hinder på 30cm :rofl: Men hon kan minsann hoppa ur hagen och in i lösdriften! :devil: Ett plank på ca 1m med tak över. Nemas problemas. Såhär ser det ut när VI "hoppar" :rofl:

22151318.jpg

(ingen film, men det får gå :p

Åh det där ska du inte skämmas för. Min pålla totalriver hinder på 30cm :rofl: Men hon kan minsann hoppa ur hagen och in i lösdriften! :devil: Ett plank på ca 1m med tak över. Nemas problemas. Såhär ser det ut när VI "hoppar" :rofl:

22151318.jpg

(ingen film, men det får gå :p

Hahah..ja jodå visst kan dom - när det passar dom!
jodå lite får jag skämmas visst hoppar han bra och han bara älskar det så det är ju inte där felet sitter :crazy: jag måste ju lära mig vilket är betydligt klurigare :rofl:
men men jag har gett mig tusan på att vi ska starta i Hunter Hack år 2009 så det blir nog en del träning från min sida sett...heheh

Åh Bosse ju!
Honom har jag sett han va en liten skit. :D (Känner Anne).

Ta väl hand om honom! Och spännande att se mer av honom i framtiden.

Mvh Ann

Och du har TBone nu alltså! :)
Hoppas man får se mer av honom här också!

Åh Bosse ju!
Honom har jag sett han va en liten skit. :D (Känner Anne).

Ta väl hand om honom! Och spännande att se mer av honom i framtiden.

Mvh Ann

Visste är det Bosse ;)
ja jag hoppas på att kunna komma ut och tävla lite med honom under 2009 i lite diverse grenar :laugh:

Liknande trådar

Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
763
Senast: Elo
·
Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
12
· Visningar
1 111
Senast: elendril
·
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 966
Senast: MML
·
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 578
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka