Nerbitna naglar och sömnlösa nätter!

Sv: Nerbitna naglar och sömnlösa nätter!

GRATTIS!!
Som vi har väntat, jag tror nästan vi väntat lika mkt som du... Kanske...
Vad roligt att allt gick bra och han ser ju jätte jätte fin ut. Ska bli kul att följa er. Lycka till.

Grattis!! Han är så läcker :love::love:

Lycka till i framtiden och vi vill se MÅNGA MÅNGA bilder på snyggingen. :rofl::rofl:

Först ett stort Grattis till att allt gått bra :)

Han är super snygg :love:

Lägg in bilder och mått på han i "hur ser era föl 2008 ut nu tråden" :)

Å va kul att han äntligen är här :bump: Måste vara jättespännande! Han ser skittuff ut på fotot framifrån :p

kl

Tack allihopa!

Idag fick han gå i två timmar med Allie, ett-åringarna var för på och läskiga.
'Gammel farbrorn' var mycket snällare och backade dessutom bort när jag sa åt honom.
Efter att Allie visat ett par gånger att han bestämmer käkade dom ut samma hö-hög.
Rico är dock fortfarande lite vaksam och förstår inte riktigt det sociala gejmet än, men Allie är lugn och sansad och låter Rico få sin tid.
Jag ska börja såhär, sen när Rico är mer trygg med sig själv så kanske han får gå med några mer jämnåriga.
Eventuellt att han får leka med den snällaste utav ett-åringarna i ridhuset om någon månad, vi får se!

Han var sååå söt i sitt regntäcke! Han vägrade gå ur stallet för att det regnade, sen mutade jag honom med detta täcke och då gick de bra:cool:
24401546.jpg

Vad söt han är. Ja de är inte lätt att flytta så långt med nytt språk och allt. De är nog jätte bra att han går med Allie så brukar jag med göra med mina årinagr och avvanda fölisar.
Jag har även med en bra valack hos ettåringarna som fostrar dom bra.
Jag tycker du gör helt rätt och har en sund inställning. Han har nu en storebror som han ser upp till och känner sig trygg med. Dom kommer säkert leka lite sen när dom lärt känna varandra.

Snygg han är ;) Lyca till med han nu :D

kl

Tack allihopa!

Idag fick han gå i två timmar med Allie, ett-åringarna var för på och läskiga.
'Gammel farbrorn' var mycket snällare och backade dessutom bort när jag sa åt honom.
Efter att Allie visat ett par gånger att han bestämmer käkade dom ut samma hö-hög.
Rico är dock fortfarande lite vaksam och förstår inte riktigt det sociala gejmet än, men Allie är lugn och sansad och låter Rico få sin tid.
Jag ska börja såhär, sen när Rico är mer trygg med sig själv så kanske han får gå med några mer jämnåriga.
Eventuellt att han får leka med den snällaste utav ett-åringarna i ridhuset om någon månad, vi får se!

Han var sååå söt i sitt regntäcke! Han vägrade gå ur stallet för att det regnade, sen mutade jag honom med detta täcke och då gick de bra:cool:
24401546.jpg

Hej!

Vilken ursöt liten flock:love:

Önskar Dig ett stort Lycka till med Din nya lilla kille:)

MVH/Carina

Grattis Sid
vilken fint föl du har fått hem lycka till och jag hoppas att vi får följa dig på tävlingsbanorna framöver när lillkillen har växt till sig/;)

Jättefin fölis du fått hem, längtar efter att få se er på tävlingsbanan:)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka