Sv: Kan han aldrig ha slideskor?
Tack ska du ha.
Tack ska du ha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad trevligt, vi har samma tränare. För övrigt fattar jag inte vad din hovis snackar om, din häst ser jättetrevlig ut. Inte alls typisk "spetig arab" såsom jag tänker kan ha problem i jobbet..
A.J lär ju veta om din häst är redo för plates eller ej. Byt hovslagare?
Fin häst btw. b_s häst också!
Jag brukar passa på när han är här nere, men skulle hemskt gärna åka upp på helgclinic och dyl. Tackar, hon är född 2004 och översta bilden är från i år. På den nedersta hade hon nyss kommit, 2,5 år gammal. Hon är dräktig nu och jag går här och funderar på om jag ska betäcka om eller inte. Har börjat läsa och då är det praktiskt med dräktiga ston men vill ju gärna utbilda vidare...
Ja precis, jag litar ju på A.J's omdöme! (I synnerhet mer än min hovslagares...) Så när han säger att han är redo så kommer jag givetvis lita på det.
Min hovslagare skodde igår, jag tog upp det med slideskor igen och sa lite på prov "det blir ju synd att byta hovslagare sen eftersom du är emot plates..." för att se hur han skulle reagera. Varpå han sa direkt "Åh, det är klart jag skor med slideskor på honom när du vill det! Det är inga problem för honom att ha."
Ehh...
Ja, vad ska man säga... Ganska oseriöst i mitt tycke att ändra kappan efter vinden. Det gav mig nästan mer vatten på min kvarn att tvivla på hans teorier om slideskor... konstigt att säga emot sig själv sådär.