Tips på julshow!

Sv: Tips på julshow!

vi får betala ca 1500kr dyrare på manegehyra etc bara för att vi inte håller på med hoppning och dressyr!

(ot)
WHAAAT??!!
Varför?

Elanor;
Kör lite blandat, de flesta tror väl att western bara handlar om reining.
Blanda in bommar, pressening osv så att det händer någonting

Utrustning; Om du vågar kan du rida en runda med träns och en runda utan träns...
Rött är ju Lionas färg (passar jättebra) och iom att det är julshow kan du ha rött glitter i manen.

Showen har redan varit ;)
Jag hade vanlig utrustning... Svart filt och svarta benskydd. För jag orkade helt enkelt inte spöka ut henne för den lilla uppvisningen (för det var verkligen en liten julshow) Gjorde lite skänkelvikningar på en hand och visade sedan mest reining tyvärr,.. allting var så oplanerat och knäppt så jag hann inte ens prata med de ansvariga innan! Jag hade velat ha bommar och pressening och visa lite trail och pleasure typ, men jag fick improvisera och då blev det reiningmoment. Red lite utan träns men Liona var så på tårna så det gick väl sådär. Blev bara lite på volten för jag vågade inte kräva typ byte av henne för då kanske hon hade exploderat :rofl:

Men tack alla för tips och så! Det blev ju ganska kass tyvärr (För ridskolan är ganska kass :crazy:) Jag kanske slänger in en video sedan när jag har lyckats fixa mitt redigerinsprogram.. om nån är intresserad :angel:

Oj då, haha :D

Synd att det blev som det blev, men video tycker jag ändå att du ska slänga in...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
4
· Visningar
683
Senast: miumiu
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 846
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 345
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 495
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka