Sqha harvest festival 2008

Sv: Sqha harvest festival 2008

Criollon är helig han åker ingen stanns. Quatern är såld för 7 v sen typ. Gick som smör i solsken.
Letar efter ny pålle i usa. Har även kikat i tyskland.

Varför kan du inte tävla criollon? Han har du väl tävlat innan?? :confused:

Varför kan du inte tävla criollon? Han har du väl tävlat innan?? :confused:

Jo men ALLA hästar passar inte till ALLA grenar. Och då är de inget roligt att åka. De kostar lika mkt att tävla en bra häst som passar i klasserna som att tävla en häst som inte passar i vissa klasser. Och då är de inget roligt. Min criollo är en Time Event häst tex kor osv.
De är även så att när man tävlat och tränat några år så höjjer man ribban på sig själv och vill komma längre.

Senast ändrad:

Jo men ALLA hästar passar inte till ALLA grenar. Och då är de inget roligt att åka. De kostar lika mkt att tävla en bra häst som passar i klasserna som att tävla en häst som inte passar i vissa klasser. Och då är de inget roligt. Min criollo är en Time Event häst tex kor osv.
De är även så att när man tävlat och tränat några år så höjjer man ribban på sig själv och vill komma längre.

Det är klart, Har man ingen bra häst att tävla så bör man nog låta bli......

*kl*

Vad tycker ni om klass utbudet då?

Jag tycker de är jätte kul att de fått med både Allbreedes Trail by hand och Pleasure walk and trot. Men jag kan tänka mig att det är andra klasser som försvunnit?:confused:

Hej.
Det kommer en ny showbill i dagarna, det har blivit ett tekniskt fel i överföringen från de olika medlemmarna i tävlingskommitten... Så det kommer det kommer :`)

/Emmi

Vi får väl se om showbillen ändras, men än så länge är den me...
Är du sugen på att va me????:laugh:

Ja, det kommer vara nån w o T klass på Harvest

Vad kommer den ligga på för nivå, vet du det? Funderar på det här med ålder och stångbett.

jag kommer inte in så att jag kan se mönstren....

Liknande trådar

Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
880
Senast: Görel
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 831
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 562
Senast: Freazer
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 364
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka