Sqha harvest festival 2008

Sv: Sqha harvest festival 2008

KL

Hejhej!
Jag har inte tänkt att vara med själv, men planen är att utöka publiken med en eller två! Har ingen aning om var det ligger, förutom att det är i närheten av Skövde.. Hoppas det finns moppevänliga vägar dit haha! Börjar nu på fredag alltså? Hmm, om man skulle ta och kombinera nytta med nöje? :idea:
Någon som vill berätta mer om vad det är för nåt? Tider och så. Sidan ligger nere för tillfället och jag är otålig :p

Jag skulle också vilja veta lite om vilka klasser som går vilka dagar?? Sidan ligger som sagt nere för underhåll och jag har ingen aning om när exempelvis ko-klasserna går. Ska ta mig dit som besökare och kommer få med mig ett par noviser som gärna vill titta på de lite mer "fartfyllda" tävlingsmomenten - vilken dag ska vi åka då???

Workingcowhorse är fredagkväll, tid vet ej.
Cutting lördagmorgon. sen är de rätt mkt reining om jag förstått de rätt resten av helgen men även pleasure på lördagen tror jag nån viska i mitt öra.
Tävlingarna börjar 8 på morgonen.

Hej såg att du skulle på Harvest , du har inte möjligen en aning om vilka tider som ko klasserna kommer att gå. Blir ju tokig på att sqha sida har ju legat nere hela veckan.

Mjo, från Skara blir det en bit :angel:
Men nu har jag bil i helgen, så nu jäklar Skövde! :D

Skyltat? Har förstått att det finns många grevagårdar och på den sidan Skara hittar jag inte :p

Vet någon vad det är för inträde? Eller om det är något alls?

Kul att få träffa dig Åke!!!!

Var ju riktigt surt att koklasserna utgick, mmen som läget är så fanns ju inget alternativ....

Är bara att sikta mot nästa års tävlingar!!!!

Ja, det var verkligen tråkigt!
Men jag måste säga, den enda bukare som jag kommer ihåg hälsade på mig var Bew, fast å andra sidan så har jag varit magsjuk hela helgen (vilket kan ha haft en hel del att göra med mina halvdana placeringar)

/Emmi

Och mig mötte du när du var på ner från stallet för att visa upp hingsten din på lördag em:) önskade dig lycka till, (hade en hund med mig):laugh:

det var verkligen otur det här med kossorna:( men vad kul att få träffa så många som man har chattat med så länge:bump::banana:
tack för gött sällskap på läktaren :bow:hoppas att vi kan träffas så många och fler därtill vid nästa stortävling;)

Kul att få träffa dig Åke!!!!

Var ju riktigt surt att koklasserna utgick, mmen som läget är så fanns ju inget alternativ....

Är bara att sikta mot nästa års tävlingar!!!!
Störtkul att träffa dig med Texaz. Jag siktar bara mot Chappen och kanske Hjoko...

Ja, Råa. Det var verkligen jätte roligt tycker jag med. Ärligt så var det npg mest därför som jag åkte. För att träffa alla balla chattare...

Liknande trådar

Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
880
Senast: Görel
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 831
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 562
Senast: Freazer
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 362
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka