Sqha harvest festival 2008

Sv: Sqha harvest festival 2008

kl

Jag kommer inte på harvest.. För andra året irad.
Jag har för mycket att fixa med nya stallet och nya hästen och ja, nya allting:D Så Allie tränas inte som han bör för att matchas till Harvest, och så har jag inte tid.

vad är det för clinic???

/Emmi

Frågan är om jag har RÅD att ta med Cindi :angel: Det är ju inte gratis direkt :devil: Och våran transport tar bara en häst, you know.

Men dummer! Rider du min häst, så är det självklart att jag betalar.
Just det.. Cindi får helt enkelt åka i baksätet på eran bil, haha, tur att man har en liten häst ;)

Det kommer fler tillfällen, just nu har Cindi sträckt sig också.. så vi kanske inte ens kommer på tävlingen den 13..

*kl*

Jag kommer nog finnas i faggorna och periferin hållandes en å annan häst... utan blått hår den här gången dock.. :angel:

Då får du minssan komma fram och säga hej Bew!

/Emmi

hehe
säger du till tjejjen som knappt säger godmorgon åt sin egen mamma :)
Kan behöva nån som du :)

/Emmi

det verkar jättebra i min värld :)

/Emmi

:D Jag vet ev ett boende 5-6 mil från Greva, men vet inte ev hyreskostnad. Kan dock kolla, om det är intressant. Men som sagt, inte på plats utan en bit bort.

Själv bor jag ju 4 mil bort, så jag borde ju komma förbi i a f, OM jag överlevt PaintChampionatet helgen innan och OM jag inte kör min sambo till Arlanda.

ahmenasså! har du inge emot att sova på en soffa i en studentlya så har jag boende i närheten.. dvs högskolans campus :angel: :bow:

Emmi, Hah, jag smittar värre än röda hund - till och med Morsan (som är av samma skrot och korn) tröttnar på mig..

Bästa tipset jag har är att hyra husvagn.... hotellet är fullt.... Om ni gör det måste ni boka elplats...

/Emmi

hehe.... det får vi väll se eller hur?
Inte lust att ställa upp som lite hästskötare?

/Emmi

Kommer hon inte självmant så drar jag med henne!!!! Förresten, finns det nåt bra boende PÅ Greva, är ju trist att åka hem på kvällen!!!

Hittar du inget boende får du gärna bo här. Jag har drygt 6 mil till greva. Kommer själv att åka upp o kolla någon/några dagar.
Alternativt kan jag låna ut vår husvagn.

Vart hittar man vad det är för grenar med? Jag har kikat på deras sida men hIttar inget.

Hejsan.
Showbill skall komma snart, problemet är att våran tävlingsledare har varit sjuk och legat på sjukhus nåra dar, så det tar lite längre tid än beräknat.

/Emmi

Liknande trådar

Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
880
Senast: Görel
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 831
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 562
Senast: Freazer
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 364
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka