Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Med westernridningen, har ju fått min lille prins nu och längtar till hästryggen. Så ska boka tid för lektion nr 1. Vad ska ja tänka på...
Svar
10
· Visningar
1 033
Senast: cowgirl81
·
Western Tjena. Är det någon som har ett bra framridningstips (eller flera) för att få en mjuk och rörlig häst. Min lilla juvel är ganska stel...
Svar
6
· Visningar
1 062
Senast: lillbeka
·
Western Hej alla westernmänniskor!! JAg är rätt ny i western och undrar över lite... Jag har en d-ponny en paint korsning på 19 år vääldigt...
Svar
10
· Visningar
1 197
Senast: sthu
·
S
Western har ni läst på http://www.srha.nu...... Grattis Norge!!!!
Svar
1
· Visningar
842
Senast: Gordon
·
Western God kväll. Jag tänkte fråga er som vet, vad det kostar att ta in en dos från Usa. Hingsten kostar 3000$ + chute. Vad brukar...
Svar
7
· Visningar
1 489
Senast: hotrodder
·
Western Har ett ganska stort antal gamla paddar som inte används längre. Vet inte varför jag har köpt så många paddar helt i onödan, men jag...
Svar
6
· Visningar
1 014
Western Jag har planer på att inhandla mina första sporrar, har aldrig ridit med sporrar innan, men känner att det behövs vid vissa tillfällen...
2
Svar
27
· Visningar
6 587
Senast: r_freddy
·
H
Western Jag letar efter en westernsadel passande en riktigt riktigt bred kallblodstravare, men det verkar inte finnas så stora sadlar? Nu pratar...
Svar
17
· Visningar
2 982
Senast: Lilla Grå
·
A
Western Någon som har tips på westernsadlar som finns i vid bom och skulle kunna ligga bra på Nordsvensk brukshäst? Har ingen tidigare...
Svar
1
· Visningar
689
Senast: Chex
·
B
Western Undrar lite vad man får för en härlig pleasure stammad och tävlingsklar pleasure tjej på 4 år? Hon är väldigt vacker 155 hög fux väldigt...
Svar
10
· Visningar
1 188
Senast: wrangler
·
V
Western Hej! Jag undrar hur man gör när man vill att en westernhäst ska gå i form? Inom den traditionella dressyren så har varjefall jag lärt...
Svar
18
· Visningar
1 867
Western Vad är det för en klass egentligen? Sitter och läser lite resultat. September Rundown.
Svar
17
· Visningar
1 603
Senast: Sorrel
·
Western Hur är min sits??? Jag vet att det kan vara svårt att svara på utifrån några bilder, men några tips har ni säkert!! :banana: Hästen...
2
Svar
32
· Visningar
2 958
Senast: Fiador
·
Western Blir det för dystert att enbart ha svart hatt, svart överdel och sen svarta byxor? Givetvis en färgad filt till detta. Jag fick den...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 784
Senast: alazzi
·
Western Ja som rubriken lyder. Har hört om folk som använder hårspray, liniment osv. Hur gör ni?
Svar
16
· Visningar
2 827
Senast: LinnK
·
Western Hej!! E ganska förvirrad va som gäller för de olika nivåerna på sqha/aqua tävlingarna. vad e de för krav för att få starta Open...
Svar
10
· Visningar
1 277
Senast: gerd
·
D
Western Känner mig ganska ensam om att rida western i Malmö/Vellinge. Finns här någon tränare eller fler som är intresserade så kan vi träna...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: monke
·
Western Vilka var där? Vad tyckte ni? Vad shoppades? Jag köpte italienska chaps till dottern. Hon är så liten så det är svårt att hitta...
Svar
9
· Visningar
1 067
Senast: Lazy Lady
·
Western Finns det någonstans man kan söka på quarterhästar och deras stamtavlor? Jag har googlat och letat men inte hittat....
Svar
7
· Visningar
2 595
Senast: Sidekick
·
Western Varför har man den där plattan på sadeln vid stiglädret ?? Är det något skydd av slag? Tacksam för svar:D
Svar
10
· Visningar
1 092
Senast: arizona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka