Tävlingsfärger

Sv: Tävlingsfärger

Jag har köpt massor från USA på ebay! Inga kläder, visserligen, men paddar och träns och bett osv. Och de skickar t.o.m. till sverige. Har du frågat dem? Ibland skickar de fast det inte står så i annonsen.

Sv: Tävlingsfärger

Jag har köpt massor från USA på ebay! Inga kläder, visserligen, men paddar och träns och bett osv. Och de skickar t.o.m. till sverige. Har du frågat dem? Ibland skickar de fast det inte står så i annonsen.

Nej, jag har aldrig frågat. Om det står i annonsen att de endast levererar inom USA så har jag letat vidare.

Liknande trådar

Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
161
Senast: Freazer
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 403
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Svar
32
· Visningar
2 506
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
779
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Strö i boxen