Min SHOWMAN kom på posten idag

Sv: Min SHOWMAN kom på posten idag

usch, den var ju alldeless för ljus, samt om man inte oljar in den så är den extremt motaglig mot fläckar från vatten och diverse. Jag är en sådan person som inte vill tävla utan bara tränar (man ska träna flott :D) och då är det opraktiskt med en sadel som saknar impregnering/skydd :laugh:

Okej då :D

(fast det finns impregnering/olja för ljusa sadlar också OM man nu skulle vilja ha det...som jag ;))

Ohh vad fin den är!! Verkligen jättesnygg! Förstår att du är glad som en lärka! PM:a mig också om var den finns! :bump:
Du får meddela Showman sen att du numera fungerar som deras agent! :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 784
  • Artikel Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 801
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 741
Senast: Grazing
·
Övr. Barn Det var Hanna Hellquist som skrivit flera krönikor om hur hon kämpar med ofrivillig barnlöshet, IVF, infrysta ägg och missfall, senaste...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
11 493
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka