Mycket är på gång just nu..

Sv: Mycket är på gång just nu..

delvis knapp

Nu har killen som skulle köra honom sagt ifrån för att det blir för dyrt med diesel.
Så nu ska ägaren själv köra honom till nedpoint, och då blir det inte fören den tionde oktober.
*Suck* Men det är sånt man får räkna med, lite tråkigt bara.

Bra då kanske jag hinner hitta en pålle. Eller de är ju trist för dig men de är bra för fölis då hinner han växa på sig ett tag till. ;)

Bra då kanske jag hinner hitta en pålle. Eller de är ju trist för dig men de är bra för fölis då hinner han växa på sig ett tag till. ;)

Mjo, det är det, så kände jag också. Jag fick välja om jag ville att hon skulle köra eller om hon skulle hitta någon annan. Men jag väljer hellre henne, som jag vet vem det är och litar på än någon som varken hon eller jag känner. Det är bara segt och vänta.. Vill träffa honom nu :love:

Vad letar du efter då?:)

Jag såg din annons. Vad billigt de var i hyra de är nog många som hör av sig. de brukar vara rätt dyrt där uppe ju. Lycka till och slit inte ut dig.
Jag ska ha en färdig reiner i lagom ålder.

Liknande trådar

Hästvård Brukar inte skriva inlägg speciellt ofta utan brukar mest läsa härinne på buke. Nu har jag däremot ett problem med min lilla ponny som...
Svar
17
· Visningar
3 086
Senast: Pudlan
·
Ekonomi & Juridik Jag undrar hur ni andra skulle hantera följande problem och om ni har några tips och råd. Är ganska nyinflyttad till en gård på...
Svar
11
· Visningar
3 781
Hästhantering I april 2006 hämtade en mycket lycklig 17-åring hem sin allra första häst, ett urgulligt 4-årigt travarsto vid namn Anna, och det visade...
2
Svar
35
· Visningar
5 550
Senast: Pettsson
·
Hästmänniskan Denna gång valde jag att inte vara anonym, känns bäst så. Visa vem jag är. 2007 är ett år jag helt vill ska falla i glömska. Ett år...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 321

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Valp 2024

Hästrelaterat